Komunikace

BILLA v nové věrnostní kampani peče s Dr. Oetkerem

Společnost BILLA připravila pro své zákazníky další věrnostní akci ve spolupráci se značkou Dr. Oetker. V období od 20. 3. do 14. 5. 2019 nabídne členům BILLA Bonus Clubu sérii osmi variant pečicích forem a dalšího kuchyňského příslušenství výměnou za BILLA Bonus Body ze zákaznického programu a finanční doplatek.

Věrnostní kampaň BILLA podpoří také v online komunikaci, rádiu, OOH a v místě prodeje.

Za 500 klubových bodů a finanční doplatek od 299,90 Kč do 679,90 Kč získají členové BILLA Bonus Clubu smaltované formy s nepřilnavým keramickým povrchem značky Dr.Oetker Kitchen Tools dle svého výběru. Všechny formy jsou vyrobené podle přísných německých norem, které zajišťují dlouhou životnost a zdravotní nezávadnost.

„Členům BILLA Bonus Clubu nabízíme zajímavé benefity spojené s jejich členstvím. Před Velikonocemi přicházíme se zajímavou možností zejména pro milovnice a milovníky pečení. Své body budou moci směnit za kvalitní kuchyňské příslušenství vyrobené z kvalitního smaltu s keramickým povrchem,“ říká Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace společnosti BILLA.

Společně s věrnostní kampaní startuje BILLA rovněž soutěž o formy a příslušenství značky Dr. Oetker Kitchen Tools na sociálních sítích. Zájemci mohou nahrát fotku vlastnoručně upečeného moučníku na vlastní Instagram s hashtagem #pecemesbillou do 14. 5. 2019. Ze všech příspěvků bude vybráno 20 výherců, kteří získají pečící formu zcela zdarma.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!