Dlouholetá spolupráce mezi Dentsu a Facebookem dala vzniknout novému pilotnímu programu Dentsu Social Performance Academy.
„Blížící se hlavní prodejní sezóna nás inspirovala ke společnému programu přímo s Facebookem. Klient, který se zapojí do programu, získá možnost individuálních konzultací nejen s námi, ale také přímo se zástupcem Facebooku. Bude tak moci s těmito mentory detailně nastavovat kampaně a auditovat současný stav,“ popsal, jak bude program fungovat, ředitel Bistra Social Ondřej Pavelek.
Že kampaně na Facebooku už dávno nejsou hlavně záležitostí engagementu dokládá stále rostoucí důraz na výkonnostní formáty a jejich měření. Především rozvoj dynamické reklamy v kombinaci s využíváním produktových katalogů stojí za rostoucími mediálními investicemi. Pomyslnou třešničku na kampaňovém dortu pak představuje měření offline konverzí, které social media marketing posouvají na zcela novou úroveň.
„Mezi nejzajímavější novinky patří možnost automatické adaptace televizních spotů pro FB v podobě programu Mobile Works, nebo také měření nárůstu konverzí pomocí Conversion lift,“ dodává Pavelek.
Přizpůsobení již existujících televizních spotů formátům vhodným pro sociální média a mobilní zařízení má totiž nesporné výhody. Nejvýznamnější z nich je bezesporu zvýšení průměrné brand awareness o 27%. Atraktivní kreativa pak může zlepšit celkové výsledky až jedenáctkrát.