Bohemia Energy slaví v říjnu 10 let působení na domácím energetickém trhu a jako dárek k tomuto výročí nadělila sobě a svým zákazníkům zcela nový korporátní web, který byl spuštěn v polovině října.
Na jeho přípravě spolupracoval největší alternativní dodavatel energií v České republice se společností Praha Digital.
Cílem nového webu je posílit pozitivní image firmy jako jedničky mezi alternativními dodavateli a podpořit akvizice nových zákazníků prostřednictvím internetu. Web je optimalizován jak pro prohlížeče na klasických stolních počítačích, tak i pro mobilní zařízení, včetně chytrých telefonů.
„Jedním z cílů nových webových stránek je prezentovat Bohemia Energy jak stávajícím nebo potenciálním zákazníkům, tak i široké veřejnosti jako nejúspěšnějšího alternativního dodavatele energií na trhu. Důležitou roli hrála i snaha zpřístupnit obsah našeho webu v plném rozsahu uživatelům s tablety nebo chytrými telefony a posílit akvizice nových zákazníků prostřednictvím internetu,“ říká jednatel Bohemia Energy Jiří Písařík.
Při vývoji byl kladen důraz na uživatelskou přívětivost, intuitivní ovládání, přehlednost a moderní design. Návrh stránek počítá se zobrazováním na Full HD monitorech.
Snažili jsme se, aby nový web odrážel všechny pozitivní vlastnosti, které Bohemia Energy svým zákazníkům nabízí. Jedna z největších a nejspolehlivějších společností na energetickém trhu tedy spouští svůj nový web, který by měl budoucím i stávajícím zákazníkům usnadňovat život,“ dodává Jiří Pleskot z Praha Digital.