banner_left
banner_right
Reklama

Bohemia Energy startuje novou komunikační kampaň

Největší alternativní dodavatel v České republice Bohemia Energy dnes spouští novou reklamní kampaň, jejímž cílem je podpořit vnímání značky u široké a odborné veřejnosti. Hlavním sdělením kampaně je: „Už více než 600 000 zákazníků změnilo dodavatele a šetří za elektřinu a plyn. Přidejte se i vy.“ Kampaň poběží prostřednictvím televize, rádia, tisku a on-line médií až do prosince letošního roku.

„Kampaň jsme postavili na novém reklamním formátu, který bychom chtěli používat dlouhodobě. Kromě toho, že svým zákazníkům garantujeme výhodnější energie, jsme také chtěli v komunikaci zdůraznit naši odbornost na trhu s energiemi a kvalitní zákaznickou péči, která mimochodem byla oceněna nezávislým průzkumem jako jedna z nejkomplexnějších na českém energetickém trhu,“ říká jednatel Bohemia Energy Jiří Písařík.

Bohemia Energy startuje novou komunikační kampaň

Při vytváření nového konceptu byl akcentován především růst společnosti. „V současnosti má Bohemia Energy ve svém portfoliu více než 600 tisíc zákazníků, a to včetně zákazníků, kteří se rozhodli přejít od současného dodavatele k Bohemia Energy a nyní už jen čekají na vypršení smluvního závazku,“ vysvětluje Jiří Písařík.
Kreativní stránku kampaně si vzala na starost reklamní agentura Hullabaloo, s níž společnost Bohemia Energy dlouhodobě a úspěšně spolupracuje. „Většina lidí jen nevěřícně kroutí hlavou, když jim řeknete, že Bohemia Energy má již 600 000 zákazníků a je jedním z největších poskytovatelů energií u nás. A přesně to má také komunikovat nová kampaň, kterou jsme pro Bohemia Energy připravili, a sice hravou, zábavnou, velkolepou formou. Slavný mezinárodní hit, stovky herců, několikadenní natáčení, rozsáhlá postprodukce. TV reklama, TV sponzorské vzkazy, rádiové spoty, tisková inzerce… Prostě velká kampaň velkého hráče. Spolupráce s Bohemia Energy je pro nás vždy radost. Doufám, že to, že někdo dělá vítr mezi molochy na energetickém trhu, potěší i koncové zákazníky,“ říká Jiří Pleskot, creative partner Hullabaloo.

Reklama se natáčela v Praze a Liberci. Hlavní linku spotu tvoří melodie světoznámého hitu Walking on Sunshine, na kterou byl vytvořen český text. Celý příběh zdůrazňuje jak rozrůstání firmy do dnešní velikosti, tak současné hodnoty a charakter značky, který představuje holčička provázející celým příběhem. Režie reklamního spotu se ujali Britové Monty Whitebloom a Andrew Delaney z Big TV, kteří za svou práci získali již řadu ocenění, které například zahrnují nejlepší video roku na MTV Awards s Lauryn Hill nebo také cenu Grammy za video se Sinéad O’Connor.

V televizi bude kampaň nasazena v hlavním vysílacím čase, a to primárně na TV NOVA a také na ČT 2 a ČT Sport a poběží ve třech vlnách od 25. srpna do 26. října.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *