Chio Chips, legendární značka slaných snacků a chipsů z portfolia společnosti Intersnack, na začátku května spustila novou kampaň. Nová kampaň má oslovit veškeré věkové kategorie od těch mladých, až po ty, kteří si značku Chio pamatují z 90. let, kdy její znělka „Chio Chio Chio Chips“ hrála v uších nejednoho z nás.
Kampaň s novým claimem „Chio Chips přitáhnou každého“ můžeme vidět v TV, online a v místech prodeje. TV spotem vás provede dvojice „týpků“ suše glosujících nad nezvanými hosty na jedné zahradní party. Cílem značky je oslovit především mladé lidi, kteří se chtějí vyhnout nudě a nestydí se podělit o svůj názor na dění kolem sebe. Zároveň však chce připomenout i těm starším generacím, že Chio Chips jsou legendární brambůrky, jež se těší oblibě již řadu let a na kterých si pochutná opravdu každý bez rozdílu věku.
Kreativní koncepty pro Českou republiku vytvořila agentura Saatchi & Saatchi Prague po úspěšném lokálně řízeném tenderu.
Komunikace ale nestojí jen na novém televizním spotu, ale rozvíjí tento koncept především do online prostředí. Tohoto úkolu se zhostila agentura Triad, která řídí komunikaci značky na sociálních sítích a Youtube.