Reklama

České aerolinie spouští podzimní kampaň na 10 trzích

„A jaké je vaše město snů?“ je ústředním sloganem nové podzimní kampaně, kterou spouští České aerolinie 7. října 2014. Potrvá dva týdny a objeví se na 10 trzích, včetně českého, španělského, polského, německého, korejského či francouzského.
Kampaň současně upozorňuje na výhodné jednosměrné cenové tarify, které České aerolinie zavedly téměř na všech svých linkách v polovině září.

Letenky zakoupené v době trvání kampaně mohou cestující využít do 31. ledna 2015, přičemž ceny začínají na hranici 1 999 Kč za jednosměrný let.

CSA_podzimni kampan

Speciální podzimní nabídka se na českém trhu objeví v online i v offline médiích. S vizuálem kampaně se tak setkají návštěvníci portálů Seznam.cz, Google.com, webových stránek Československé filmové databáze, vybraných cestovních kanceláří a agentur i čtenáři zpravodajských portálů novinky.cz, iDNES.cz. Kampaň bude rovněž podpořena reklamou na Facebooku.

V Praze a Středočeském kraji podpoří kampaň spoty ve vysílání rádií tzv. Duhové šestky, tj. na Rádiu Impuls, Frekvenci 1, Evropě 2, Bonton Rádiu, Rock Zone a Dance Rádiu. Kampaň se dále objeví na OOH nosičích (tramvaje, citylighty a podlahová grafika v metru, roll-boardy po celé Praze, LED obrazovka v OC Kotva) a v tisku (například Právo).

Na zahraničních trzích poběží nabídka zejména přes online kanály, přičemž na francouzském, polském a korejském trhu bude navíc podpořena OOH nosiči.

Cílem kampaně je podpořit prodej letenek i pro nadcházející zimní sezonu, která pro letecké dopravce tradičně představuje prodejně slabší období.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!