Reklama

Chio Chips začíná novou kampaň

Chio Chips, značka slaných snacků a chipsů z portfolia společnosti Intersnack, na začátku března spustila novou kampaň na podporu řady chipsů s extra hlubokými vroubky, které posunují požitek ze slaného křupání do další dimenze.

Součástí je ATL i BTL komunikace, v rámci marketingových aktivit tak přichází Chio s televizní kampaní a s novým vzhledem své Facebook stránky Chio Chips Česká republika. Online kampaň je posílená designovým webem ve street stylu.

Chio_chips_1

Chio Chips Xtreme, Exxtra Deep a Pop Corners přicházejí s pořádnou explozí chutí. Na své si přijdou všichni milovníci křupavých pochoutek, netradičních zážitků a street světa. Chio představuje moderní a inovativní značku, která je charakteristická nejen intenzivními chutěmi, ale celkově odvážným přístupem k životu. Kukuřičné trojúhelníčky Pop Corners mění svět slaných snacků v základech díky jedinečné receptuře. Pop Corners jsou křupavé jako chipsy a chutné jako kukuřice. Extra vroubkované Exxtra Deep přinášejí ještě divočejší křupání. Do portfolia Chio snacků patří také např. arašídy v testíčku Crispers, které jsou
na trhu už několik let.

Od 1. do 28. března 2015 realizuje Chio in-store aktivitu spojenou s ochutnávkami a soutěží na sociálních sítích. Zákazníci si mohou ve vybraných supermarketech pořídit „selfíčko“ s hosteskami a zapojit se tak do soutěže o hodnotné ceny. Vítěz může získat herní konzoli, poukaz do obchodu s oblečením Freshlabels nebo dobroty od Chio Chips.

Kreativní koncepty má na starosti agentura McCann Praha, nákup médií pak agentura PHD. In-store aktivity realizuje agentura Up Brand Activation.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *