Organizátor běžeckých závodů pod hlavičkou RunCzech svěřil komunikaci svého klíčového projektu skupině Kindred Group. Cílem spolupráce je aktivace komunity rekreačních běžců a zajištění jejich účasti na závodech.
Komunikace bude probíhat především prostřednictvím e-mailingu, lifestylových medií a influencerů.
Kindred Group využije k cílené komunikaci seriálu běžeckých závodů pro širokou veřejnost data z existující databáze běžců RunCzech. E-mailing bude založen na jejich důkladné analýze, segmentaci a personalizovaném obsahu.
Druhým pilířem komunikace budou PR aktivity s důrazem na spolupráci s influencery a lifestylovými médii. Strategií RunCzech je být blíž běžcům. RunCzech bude přinášet jejich příběhy, mluvit s nimi, pomáhat jim a bude jim nablízku coby jakýsi běžecký patron. „Chceme potenciální závodníky zaujmout co nejvíce relevantním obsahem, například pro ně vhodným závodem, typem tréninku nebo třeba oblečením pro sezonu. Cílem je podpořit lidi, kteří pravidelně neběhají, v jejich sportovních aktivitách,“ komentuje spolupráci Adéla Vašíčková, influencer manažerka z Kindred Group.