Marketing

MAKRO spouští digitální verzi časopisu Epikure

Velkoobchod MAKRO představil pilotní vydání časopisu Epikure v digitální podobě. Nejen kuchařští nadšenci v něm najdou inspiraci, recepty a praktické tipy.

Nově si tak mohou prohlédnout titul na webu www.makro.cz/epikure a prostřednictvím aplikace v mobilních zařízeních. Výhodou nejnovější verze je interaktivní obsah. Epikure je ke stažení na Google Play a App Store.

„Epikure je určen zejména pro hobby kuchaře, pro které je vaření koníčkem. Zajímají se o kvalitní suroviny a hledají nové recepty a inspiraci. Magazín je připraven tak, aby současně neurazil ani profesionály z gastronomického oboru,“ říká Matúš Uhliarik, který má v MAKRO na starosti právě tento segment.

Digitální časopis Epikure jednoduchou a praktickou formou nabízí rozšířený a bohatší obsah. Přidanou hodnotou jsou exkluzivní videa, recepty, kulinářské tipy a rychlý výběr ingrediencí. „Touto verzí zkvalitňujeme naše služby a vycházíme vstříc zákazníkům, kteří čím dál častěji využívají mobilní zařízení i v kuchyni,“ dodává Uhliarik.

Do konce roku MAKRO počítá ještě se dvěma digitálními čísly, v budoucnu bude časopis vycházet osmkrát ročně. Soustředí se vždy na sezónní suroviny a témata, a proto se pilotní číslo věnuje mimo jiné zavařování.

makro

Na podporu novinky MAKRO připravilo reklamní kampaň zejména s využitím vlastních médií. Počítá s prezentačními videi v in-store komunikaci, billboardy na parkovištích u prodejen, ale také s promováním na sociálních sítích a na internetu, včetně bannerové kampaně. Upoutávka na Epikure se objeví v letácích a ostatních časopisech pro zákazníky, jako je Váš obchod nebo Gastro.

Časopis připravuje pro MAKRO agentura Salt&Pepper. Na digitální verzi se podílí také společnost Triobo Publishing, která vyvinula software pro publikování digitálního obsahu pro mobilní zařízení.

Čtěte také