Komunikace

PR Klub udělil Zlaté středníky za rok 2005

V pražském divadle Archa vyvrcholil ve čtvrtek 6. dubna večer čtvrtý ročník prestižní soutěže firemních publikací a prezentací Zlatý středník 2005. Celkově bylo do devíti kategorií soutěže přihlášeno 152 prací, což je srovnatelné s loňským ročníkem. Více než polovina prací postoupila do užšího výběru, počet titulů, které nezískaly žádné ocenění, klesl ve srovnání s prvním ročníkem téměř o polovinu. To podle porotců svědčí o tom, že kvalita přihlášených prací je rok od roku vyšší.

V odborné porotě zasedli mimo jiné Barbara Köpplová, Jitka Vysekalová, Ratibor Líbal, Petra Průšová, Michal Svätý, Herbert Slavík nebo Štefan Weber.

Z celkového počtu 152 publikací a prezentací postoupilo 90 % do druhého kola a z nich více než 50 % do užšího výběru. Celkově tedy více než 43 % publikací a prezentací získalo ocenění RATED, 28 % ocenění TOP RATED. Zbylých 27 publikací a prezentací obsadilo některou z prvních tří příček v jedné z devíti kategorií.

Opakovaně se na prvním místě v kategorii Nejlepší interní noviny objevila publikace Škoda Mobil společnosti Škoda auto, a. s. Za nejúspěšnější společnost lze považovat Plzeňský Prazdroj, která obsadila mety nejvyšší hned ve dvou kategoriích a to Nejlepší interní časopis s publikací Za branou a v kategorii Nejlepší firemní on-line prezentace. Netradičním zpracováním porotu zaujala výroční zpráva společnosti ČEPS, a. s., která obsadila první místo v kategorii Nejlepší výroční zpráva. Těsně za ní se ve stejné kategorii umístilo Statutární město Liberec. Vedení v kategorii Nejlepší firemní profil patří společnosti Veletrhy Brno, a. s.

Letošní ročník Zlatého středníku 2005 je tedy za námi. Věříme, že i jubilejní pátý ročník Zlatého středníku prokáže, že české firmy mají potenciál prezentovat se svým zaměstnancům, klientům nebo obchodním partnerům zajímavým, vysoce kvalitním a často netradičním způsobem.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!