Klíčovým prvkem kampaně je „palec nahoru“ od posluchače, který signalizuje nadšení z písniček a dobrou náladu. Spojení podtrhuje „svatozář“, jinak oválný symbol z loga rádia Frekvence. Sdělení je jasné: „Tohle je ten nejlepší výběr muziky, který v českém éteru najdete. Tohle je jeden z pilířů rádia Frekvence 1!“
„Výrazně jsme rozšířili prostor, který v playlistu dáváme aktuální české tvorbě. O celém hudební výběru pak skutečně mohu říci, že je to to nejlepší z muziky. Díky testům, kterým písničky podrobujeme, to mám černé na bílém,“ řekl Miroslav Škoda, ředitel rádia Frekvence 1.
„Aktuálně hrajeme pravděpodobně největší objem muziky v celé historii Frekvence 1. Další novinkou je zvukový obal stanice a další balíček tzv. power inter k vybraným písním. Do vysílání jsme jak obal, tak power intra nasadili tento týden. Vše jsme připravili ve spolupráci s prestižním belgickým studiem Brandy Jingles.“
Kampaň je připravená ve spolupráci s agenturou Intuo. Součástí je
i audiovizuální část ve formě sponzorských vzkazů na Nově,
Primě a ČT.