Média

Novou globální mediální síť spouští ZenithOptimedia

Společnost ZenithOptimedia spustila novou globální mediální síť, která má podpořit růst podnikání a dále vyvíjet nové a inovativní přístupy ke komunikacím. Tato nová síť se jmenuje Blue 449 a sídlí v Londýně v kancelářích agentury Walker Media, kterou představuje pod novou značkou a z níž se stala zakládající kancelář nové globální agentury spadající pod ZenithOptimedia.

Blue 449 získá do konce letošního roku 17 poboček v různých městech a bude spolupracovat s dalšími značkami ZenithOptimedia: Zenith, Optimedia, Performics, Newcast, Moxie a Ninah. Nová síť bude těžit také z přístupu k široké nabídce služeb, které nabízejí Publicis Groupe a VivaKi, v rámci nového přístupu ke klientům s názvem Open Source. Ten bude založený na spolupráci a bude se promítat také do vztahů sítě Blue 449 s médii, technologiemi a kreativními partnery. Ovlivní také přístup sítě k plánování a její reakce na novou digitální ekonomiku.

V čele agentury Blue 449 budou stát předseda Sebastien Danet a výkonný ředitel James Shoreland. Sebastien Danet je globální řídící společník společnosti ZenithOptimedia a předseda VivaKi France. James Shoreland byl na novou pozici výkonného ředitele povýšen z pozice výkonného prezidenta a ředitele pro korporátní rozvoj ZenithOptimedia US. Sebastiena a Jamese ve vedení nové sítě doplní Phil Georgiadis, předseda Blue 449 pro Velkou Británii, a další členové ZenithOptimedia Worldwide Executive.

Otevírání nových poboček začne v regionu EMEA a v Severní Americe a brzy nato bude pokračovat v Asii a Tichomoří a v Latinské Americe. Síť Blue 449 však bude schopná nabídnout řešení klientům na všech trzích po celém světě díky využití zdrojů sítě ZenithOptimedia.

Spuštění Blue 449 předcházela koupě agentury Walker Media skupinou Publicis Groupe v roce 2014. Agentura Walker Media byla založena roku 1989 a byla to největší nezávislá mediální agentura ve Velké Británii. Název Blue 449 odkazuje k vlnové délce barvy mezi modrou společnosti ZenithOptimedia a fialovou bývalé značky WalkerMedia.

Steve King, výkonný ředitel společnosti ZenithOptimedia, uvedl: „Svět nepotřebuje další globální mediální agenturu. Potřebuje nový zdroj energie pro klienty, kteří nechtějí jít tradiční cestou. Blue 449 je zhmotnění vizionářských přístupů a myšlení, které nejspíš naruší trh.“

Sebastien Danet, předseda sítě Blue 449, řekl: „Je to skutečně vzrušující vývoj v mediálních komunikacích. Blue 449 bude dynamická síť s řadou poboček, která bude využívat všechny zdroje, jež nabízejí ZenithOptimedia a Publicis Groupe. Bude průkopníkem v přístupu Open Source, který je založený na spolupráci.“

Čtěte také