On-line

Skrz.cz spustil novou inzertní platformu

Po pěti letech na trhu spustil největší český vyhledávač slev Skrz.cz zcela novou inzertní platformu Muj.Skrz.cz, která zásadně ovlivní tuzemský byznys na poli slev a výprodejů. E-shopy, slevové servery i kamenné obchody získají díky automatizovanému systému možnost efektivnější propagace svých zvýhodněných nabídek.

Mezi hlavní přínosy nové platformy patří dále přístup k real-time vyhodnocení kampaní a intuitivní práce s vlastními nabídkami. Jedním z pilířů jsou také pravidelné tematicky zaměřené Skrz Tipy, do kterých se může každý inzerent kdykoliv zapojit. V současnosti je do platformy zapojeno přes 30 aktivních inzerentů, mezi nimi např. Mall, Kasa, Okay či Sconto. Do konce roku by se jejich počet měl rozšířit na 100.

Nejužitečnější funkcí nové platformy je automatizace celého systému vyhodnocování kampaní. „Pro obchodníky není tak jednoduché vybrat druh zboží, výši slevy či načasování celé slevové akce.

O úspěšnosti slevy rozhoduje celá řada faktorů. Proto je důležité správně reagovat na vývoj poptávky v reálném čase. Přesně to Muj.Skrz.cz zvládá dokonale,“ říká David Beška ze Skrz.cz. Systém se rozhoduje na základě analytických dat. V případě, že se nabídka dobře prodává, je více a zároveň cíleně propagována. V opačném případě je propagace utlumována či dokonce zastavena, aby inzerent zbytečně nepřišel o peníze a mohl svoje finance využít efektivněji.

Okamžitá data
Nový Muj.Skrz.cz umožňuje také podstatně lepší práci s jednotlivými nabídkami. Inzerent si prakticky během několika vteřin může nastavit parametry propagace nových nabídek či cenové limity kampaně. Systém navíc inzerentovi sám napovídá, které nabídky propagovat a jakou cenu za klik ideálně nastavit. K dispozici jsou také okamžitá data o úspěšnosti nabídek, počtu jejich zobrazení i prokliků, stejně tak jako o celkových nákladech. „Zpětné denní či týdenní reporty o úspěšnosti kampaně jsou dnes naprosto nedostačující. Na Muj.Skrz.cz proto inzerent vidí všechna důležitá data v reálném čase a může s nimi pracovat,“ vysvětluje David Beška, obchodní ředitel vyhledávače slev Skrz.cz.

Tematické tipy
Zásadní změnou související s novou platformou jsou také tzv. “Skrz Tipy”, které jsou nově nasazovány na titulní stránce a promovány napříč celým Skrz.cz. Jedná se o podobně zaměřené slevy shromážděné v blocích reflektujících sezónnost a aktuální trendy i témata. Zapojit se do nich může každý inzerent, jehož nabídka projde schvalovacím procesem. „Zapojením se do Skrz Tipů inzerentům výrazně stoupá šance k zviditelnění svých nabídek. Pomineme-li ostatní faktory, pak Skrz Tipy zvyšují prodeje nabídek řádově o 20 až 30 %,“ popisuje Beška ze Skrz.cz. Momentálně probíhají na Skrz.cz např. Tipy zaměřené na letní dovolenou v Čechách i zahraničí. Další novinkou je možnost připravení tematických tipů na míru dle požadavků klienta.

Čtěte také