Nový koncept podtrhuje intenzivní, silnou chuť žvýkaček Airwaves a zároveň v aktuální kampani pracuje s populární formulací „Ten pocit, když…“ To vše odlehčeným jazykem a s důrazem na vtipné životní situace, které je potřeba rozdýchat.
Kombinací fráze „Ten pocit, když…“ společně s klíčovým sloganem „Potřebuješ to rozdýchat?“ vzniká kreativní prostor pro vytváření zábavných slovních spojení, ale i glosování každodenních událostí. Platformou se stane oficiální Facebook značky, soutěžní microsite, kam bude možné přispět svým vlastním „mini příběhem“, ale také Instagram
a Snapchat.
Nový komunikační koncept značky vychází z klíčového sloganu „Potřebuješ to rozdýchat?“ a pracuje s variacemi na meme v podobě slovního spojení „Ten pocit, když…“ s cílem nezaměnitelným a zapamatovatelným způsobem bavit a zároveň nabídnout prostor pro sdílení vlastních zážitků. Klíčový vizuál obsahuje text „Ten pocit, když tě život překvapí“ jako úvodní situaci a zároveň určitou inspiraci.
Web www.airwaves.cz od 18. 7. do 12. 8. 2016 umožní nahrávání vlastních krátkých textů, které budou vždy uvozeny formulací „Ten pocit, když…“. Autor nejoriginálnějšího příspěvku získá 10 000 kusů žvýkaček Airwaves. Koncept bude rozvíjen na Facebooku značky Airwaves, prostřednictvím aktivit na Instagramu a využit v rámci real time marketingu formou komentování aktuálního dění v online prostředí. Na Snapchatu pak budou k vidění krátká dynamická videa zachycující „Ten, pocit když…“ příběhy. Kampaň doplní promo digitální formáty i in-store vystavení v podobě POS materiálů s nápaditou a vtipnou komunikací.