Reklama

„Summer Party“ pořádají na svých palubách České aerolinie

Novou letní kampaň s titulem „Summer Party na palubách Českých aerolinií“ na několika trzích spouští český vlajkový dopravce. Kromě speciálních cenových nabídek letenek zve společnost také na své paluby na malou letní party. Od 1. června 2014 mohou dospělí cestující bezplatně ochutnávat tradiční alkoholické nápoje jako Becherovka nebo Jameson.

Rodiny s dětmi se mohou těšit na dárky v podobě sušenek Oreo nebo vstupů do aquaparku Aquapalace Praha. Marketingová kampaň potrvá do 6. června 2014 a poběží ve vybraných online i offline médiích. Samotná letní party na palubách Českých aerolinií potrvá do konce letních prázdnin, tj. do 31. srpna 2014.

Kampaň „Summer Party na palubách Českých aerolinií“ bude probíhat na celkem 11 trzích od 22. května do 6. června 2014. Kromě českého bude uvedena také na Slovensku, v Belgii, Dánsku, Maďarsku, Německu, Nizozemí, Polsku, Rumunsku, Rusku a na Ukrajině. Hlavním sdělením na českém trhu jsou speciální cenové nabídky letenek do vybraných evropských destinací, např. do Budapešti, Bruselu, Jerevanu, Košic, Milána, Varšavy a dalších, jejichž cena začíná na 1530 Kč za zpáteční let včetně všech poplatků. Na zahraničních trzích společnost komunikuje zvýhodněné ceny na své lety do Prahy se zaměřením na podporu Prahy jako hlavní destinace a incomingové turistiky do České republiky. Zvýhodněné letenky zakoupené během kampaně je možné využít do 31. srpna 2014.

„Summer Party“

Na českém trhu využijí České aerolinie ke komunikaci mix online i offline médií. S vizuálem kampaně se lze setkat na informačních portálech Novinky.cz nebo iDnes.cz, na Slovensku na Sme.sk a Topky.sk, dále pak na CSFD.cz, na Gmailu nebo na Google.com v rámci AdWords nebo na portálech vybraných cestovních kanceláří a agentur. V Praze a Středočeském kraji podpoří kampaň spoty ve vysílání rádií tzv. Duhové šestky, tj. na Rádiu Impuls, Frekvenci 1, Evropě 2, Bonton Rádiu, Rock Zone a Dance Rádiu.

V rámci offline médií doplní kampaň vizuály na outdoorových nosičích zejména v Praze, například na tramvajích č. 6 a 14. Společnost dále ke komunikaci využije rámečky v metru, citylighty v centru města a několik digitálních LED bigboardů na hlavních tazích v hlavním městě. Součástí kampaně je také tištěná podoba zejména v Hospodářských novinách a Právu, dále pak v týdenících Instinkt a Týden.

Na zahraničních trzích kampaň poběží pouze v online podobě v široké síti webů přes moderní nákup médií RTB (Real Time Bidding), a také na vybraných portálech cestovních agentur.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *