Cílem každého příspěvku na sociálních sítích je oslovit co nejvíce uživatelů. Je tedy žádoucí vygenerovat takový obsah, jenž na první pohled zaujme a vybídne uživatele k reakci či ke sdílení.
Agentura LCG New Media níže shrnuje, jak se takové příspěvky vytváří, jaké prvky lze použít a jaké je možné očekávat výsledky. Vše je dokumentováno na příkladu sociálního profilu společnosti Loterie Korunka.
U Loterie Korunka se dlouhodobě ukazoval potenciál v sociálních sítích, které ale nebyly dostatečně využity. Jak zvýšit aktivitu na Facebooku, zajistit navýšení organického a virálního zásahu vč. přístupů na web a následně zvýšit konverzní bod na webu (registrace na webu)?
Na základě detailní provedené analýzy dat Loterie Korunka zjistila agentura LCG New Media, že fanoušci této společnosti jsou z podstaty hraví a soutěživí. Nabízelo se tedy zapojit animovanou a nevšední grafiku, která nejen bude lidi bavit a vybízet k interakci, ale také zároveň podpoří daný brand a splnění požadovaných cílů. To vše bylo třeba následně provázat s daty, custom a lookalike audiencemi a požadované výsledky se dostavily.
Využití 360°grafiky jako velmi účinného a hravého formátu:
Hádanky:
Kvízy:
A jak vše dopadlo?
Tato účinná strategie zajistila Korunce vysoké organické a virální zásahy a zároveň zaktivnila lidi mimo stávající klientskou bázi. Díky zpětnému cílení na tyto aktivní uživatele došlo k navyšování konverze na webu (registraci).
Výsledky se dostavily v podobě opakujících se vysokých virálních a organických dosahů. Tedy nejen na konci roku 2017, ale i v březnu 2018 – tedy v době po nasazení nového algoritmu od Facebook. Zároveň se zvýšil konverzní bod o 150% a Facebook se stal nejvíce konverzním kanálem firmy.