Veletrhy REKLAMA a POLYGRAF 2002
Od 27. února do 1. března 2002 se otevřou brány pražského Výstaviště vystavovatelům, ale hlavně návštěvníkům mezinárodního odborného veletrhu Reklama a Polygraf 2002. Jedná se vlastně o veletrhy dva, které byly v letošním roce poprvé spojeny do jediné akce. Celý příspěvek →
Výsledky společnosti Aral ČR
Hospodaření společnosti Aral ČR v loňském roce ovlivňovaly dva klíčové faktory, kterými byl především zájem zákazníků a vývoj trhu pohonných hmot. Celý příspěvek →
Legenda světového marketingu Philip Kotler přijede do Prahy
Dne 25. 3. 2002 se v Praze uskuteční středoevropský seminář profesora Philipa Kotlera s názvem: „Marketingové impulsy v nové ekonomice“. Seminář je organizován firmou Bauer Seminars. Celý příspěvek →
Index spotřebitelské důvěry dosáhl v únoru hodnoty 51,3
Index spotřebitelské důvěry dosáhl v únoru 2002 hodnoty 51,3.
Proti lednu, kdy byl 51,7 poklesl o 0,4 bodu. Celý příspěvek →
Vogel Publishing vyrobil již 10 000 000 CD-ROM
Počátkem roku překročil počet doposud vyrobených CD-ROM, které se ve vydavatelství Vogel Publishing vkládají do počítačových časopisů CHIP, LEVEL a Počítač pro každého, počet 10 milionů kusů. Celý příspěvek →
Distribuce vašich katalogů zákazníkům efektivněji: KatalogCentrum.cz
Plzeňská společnost CADFactory, provozující službu levny-nakup.cz, spouští svůj druhý internetový projekt, KatalogCentrum.cz.
Tento portál umožňuje firmám efektivněji distribuovat své katalogy produktů a jiné propagační materiály Celý příspěvek →
Rok 2001 byl pro společnost ATLAS.CZ, a.s. úspěšný
Společnost ATLAS.CZ, a.s., provozovatel předního internetového portálu http://www.atlas.cz, vykázala za rok 2001 konsolidovaný obrat 43,5 mil. Kč. Celý příspěvek →
Stav a perspektivy české gastronomie
Gastronomický trh v České republice zaznamenává od poloviny roku 2000 dynamický vývoj. Zatímco v období ekonomického zpomalení stagnoval, velmi krátce po oživení domácí ekonomiky se vzepjal k růstu, který má několik zdrojů. Celý příspěvek →
Turisté v loňském roce utratili průměrně 385 000 korun u jednoho obchodníka pomocí Visa karet
Zahraniční turisté u nás v loňském roce utratili prostřednictvím platebních karet Visa rekordních 13 miliard korun. Tato suma představuje nárůst o téměř 20 procent ve srovnání s rokem 2000. Celý příspěvek →
Dny pro vzdělávání
Ve dnech 26. až 28. února 2002 opět nabídne všechny knižní tituly nakladatelství Management Press s mimořádnou 20% slevou. Celý příspěvek →
Edgar K. Geffroy: Chci nahoru
Další průkopnická práce německého poradce a autora úspěšných knih (např. „Klíč k prodejním úspěchům“ nebo „Zákazník – náš protivník, nebo partner?“ – česky obě v nakl. Management Press) se věnuje problematice úspěchu v profesním Celý příspěvek →
Trade Business Barometer
Trade Business Barometer je indikátor, který shromažďuje názory vrcholového managementu a podnikatelů (Decision makers) z odvětví obchodu. Dne 8. února byl ukončen sběr dat již IV. vlny tohoto projektu. Celý příspěvek →
Paul – Louis Halley, prezident Eurocommerce: Nejnovější trendy evropského obchodu
Na Konferenci o rozvoji obchodu v ČR v Brně 4.-5.2.2002 vystoupil Paul -Luis Halley, prezident Eurocommerce. Ve svém vystoupení se zabýval rozvojem obchodu v západní a ve střední Evropě, připomenul vývoj distribuce a obchodu za posledních 40 let a orientaci na spotřebitele. Celý příspěvek →
České fórum pro informační společnost znepokojeno nedostatečnou podporou internetu
Znepokojení nad stále rostoucí disproporcí mezi závazky ČR v oblasti podpory internetu a reálnou situací vyjádřilo ve svém prohlášení České fórum pro informační společnost. Upozorňuje v něm, že Česká republika se přistoupením Celý příspěvek →