Vodafone v castingu vybral svou GIGA rodinu, kterou představuje v nové vánoční kampani
V polovině srpna odstartoval Vodafone nový komunikační koncept „Domácnosti“, ve kterém kromě komunikace Gigabit internetu formou autentických komentářů a výpovědí odstartoval i castingovou výzvu na členy své nové GIGA rodiny. Celý příspěvek →
LCG New Media vyhrála s kampaní na podporu dárcovství plazmy hlavní cenu
V rámci konference o digitálním marketingu WebTop100 probíhá každoročně soutěž digitálních projektů. Absolutním vítězem letošního ročníku, který se tentokrát konal kvůli pandemii online, se stala digitální agentura LCG New Media s kampaní na podporu dárcovství plazmy pro klienta MAPO plasma. Celý příspěvek →
SodaStream a ikona amerického rapu spojili síly ve vánoční kampani
SodaStream představila svou vánoční kampaň zaměřenou na „užívání si malých smysluplných radostí”. Tato největší kampaň v historii značky sází na spolupráci s hip-hopovou legendou Snoop Doggem a vyzývá lidi, aby si o svátcích užívali radostí, které život a Vánoce přináší. Celý příspěvek →
K postupu do extraligy pomůže Rytířům nový generální partner Kaufland
Rytíři Kladno to s postupem do extraligy myslí vážně. Na začátku sezóny získali do sestavy zvučnou posilu, kterou se stal Tomáš Plekanec. Navíc mají další zbraň, která pomůže k dosažení hlavního cíle a také k úspěšnějším výsledkům. Tradiční hokejový klub uzavřel spolupráci se společností Kaufland, která se stala novým generálním partnerem kladenského hokeje. Celý příspěvek →
Agentury Knowinstore a ONEplanet,ONEbusiness představily Tokinomo
Na český trh vstupuje nový interaktivní retailový a marketingový nástroj – promo robot TOKINOMO, který k oslovení zákazníků na prodejní ploše využívá pohyb, světlo a zvuk. Díky pokročilé technologii propagovaný produkt doslova ožije před kupujícím, osloví ho, začne se hýbat a vysvětlí mu výhody, proč výrobek koupit. Celý příspěvek →
Nové video Greenpeace varuje před ničením pralesů v Amazonii
Nová data o odlesňování amazonského pralesa ukazují, že jen za letošní rok v Brazílii shořely deštné pralesy na ploše, která se téměř rovná trojnásobku rozlohy České republiky. Na hrozivý vývoj upozorňuje mimo jiné i nové animované video organizace Greenpeace. Celý příspěvek →
Startuje nový komunikační koncept Generali České pojišťovny
Generali Česká pojišťovna spouští nový komunikační koncept RED. První kampaní nového konceptu je REDITUDE. Cílem je představit hodnoty a strategii značky. REDITUDE prezentuje pojišťovnu jako celoživotního partnera, který klade důraz na empatii, péči, jednoduchost a inovace. Celý příspěvek →
Kampaň Perfektní páníček značky Brit nabádá k odpovědnému chovatelství
Společnost Vafo Praha, výrobce krmiv a doplňků pro domácí mazlíčky značky Brit, zahájila kampaň Perfektní páníček. Jejím cílem je osvěta široké veřejnosti stojící o pořízení zvířecího parťáka. Celý příspěvek →
Ocenění POP STAR měsíce září 2020 získala kampaň pro cukrovinky JOJO
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc září se stala s výraznou převahou realizace Paletová vystavení pro cukrovinky JOJO. V tomto měsíci bylo přihlášeno 9 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. Celý příspěvek →
Když se potkají dvě ikony
Tento rok slaví legendární animovaný seriál Bugs Bunny 80 let od svého vzniku. V nové podzimní kolekci se promítají veselé animované postavičky na plátno tenisek Converse.
Velkopopovický Kozel vylepšuje recepturu a mění design svých produktů
Oblíbená česká pivní značka Velkopopovický Kozel se rozhodla vylepšit recepturu svých dvou nejpopulárnějších variant. Kozel 10 a 11 se dočkaly plnější, bohatší chuti a proměnou si prošly také obaly – celé portfolio dostalo nový prémiovější design. Celý příspěvek →
BOHEMATIC – Nový český výrobce na trhu s luxusními hodinkami
Nová česká značka na trhu s luxusními hodinkami vznikla jako výsledek společné záliby podnikatele a investora Josefa Zajíčka a dvojice designérů Michala Froňka a Jana Němečka, kteří stojí za proslulým designovým studiem Olgoj Chorchoj. Celý příspěvek →
Facebook Seznamka míří do Evropy
Společnost Facebook nově spouští v rámci Evropy Facebook Seznamku (Facebook Dating), chce tak lidem pomoci hledat smysluplné vztahy na základě věcí, které mají společné. Od samotného spuštění Facebook Seznamky přeskočila jiskra už mezi více než 1,5 miliardou lidí ve 20 zemích, ve kterých je tato funkce dostupná. Celý příspěvek →
OMV se stává partnerem kampaně „1,5 metru“ zaměřené na snížení úmrtnosti cyklistů
Společnost OMV Česká republika podporuje kampaň „1,5 metru“, která si dává za cíl posílit bezpečnost silničního provozu a snížit úmrtnost cyklistů. V České republice je téměř sedm milionů řidičů. Celý příspěvek →