VašeČočky.cz se poprvé v kampani B&T představují jako Lentiamo
V prosinci 2020 se český prodejce VašeČočky.cz přeměnil v Lentiamo a pod novou značkou se chce profilovat jako prodejce eye care – tedy všeho, co souvisí s péčí o oči. Se sloganem „Když špatně vidíte, je to vidět” plánuje pomocí kampaně oslovit nové zákazníky a představit se pod novou značkou, pod kterou působí na 13 ze 17 evropských trhů. Celý příspěvek →
Big Shock vsadil na kreativní nabídku kompletního sortimentu
Značka Big Shock poprvé vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nového permanentního vystavení na prodejně Globus v Praze – Čakovicích. Kreativní endcap je kolektivním dílem společnosti Al-Namura a in-store komunikační agentury Dago. Celý příspěvek →
Televizní kampaň SodaStream pokračuje v lednu novým spotem
Společnost SodaStream nasazuje další spot do své televizní a internetové kampaně. Navazuje na úspěšná předvánoční videa s herečkou a zpěvačkou Sarah Catherine Hook, která – tentokrát v roli pianistky – opět odlehčeným způsobem vyzdvihuje přednosti výroby perlivé vody v pohodlí domova. Celý příspěvek →
Česká spořitelna připravila pro klienty nový design platebních karet
Česká spořitelna mění po více než pěti letech vzhled svých platebních karet a od druhé poloviny listopadu je klientům vydává výhradně v novém designu. Standardní kartou se stává karta Pastel v typické světle modré, která nahrazuje starý design a doplňují ji tři nové barevné designy Indigo, Ocean a Coral. Celý příspěvek →
MOL v zimní kampani láká na Renault Clio Hybrid
MOL Česká republika vstupuje do zimní sezóny s novou tříměsíční kampaní, jejímž základním prvkem bude soutěž o více než 2000 cen a hlavní výhra v podobě Renaultu Clio RS Line s hybridním pohonem. Celý příspěvek →
Český rozhlas podporuje digitální rádio DAB+ rozsáhlou kampaní
Český rozhlas odstartoval další vlnu kampaně informující o benefitech digitálního vysílání DAB+. Jde o pokračování komunikačního konceptu z roku 2018 s názvem „Doba DABová“. Rozsáhlá kampaň využívá tradičních mediatypů a potrvá i v průběhu roku 2021. Celý příspěvek →
Český triatlon vstoupí do roku 2021 s novou tváří
Český triatlon vstupuje do nové éry. Jejím symbolem se stává moderní logo i nový atraktivní vizuální styl České triatlonové asociace, která letos slaví 40 let od prvního závodu nejen na území Československa, ale dokonce v Evropě. Celý příspěvek →
Ocenění POP STAR měsíce října 2020 získala kampaň Božkov Republica
V říjnu měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. Celý příspěvek →
Sportisimo uvedlo nový vánoční spot
Největší řetězec se sportovním vybavením na tuzemském trhu dnes spustil svou vánoční kampaň, v níž se stala hlavním leitmotivem obyčejná skříň. Ve videu totiž nabádá ke koupi takových vánočních dárků, které udělají opravdovou radost a nebudou po Vánocích jen „ležet ve skříni”. Celý příspěvek →
Starobrno se svou kampaní získalo zlatou cenu Effie
Značka Starobrno spadající do portfolia společnosti HEINEKEN ČR slaví úspěch v soutěži Effie. Zabodovala rovnou ve dvou kategoriích, ze kterých si odnáší zlato a zvláštní ocenění SIMAR. Celý příspěvek →
Pětinásobné zlato si z POPAI odváží komunikační agentura Dago
Ty nejlepší POS realizace se ukázaly na slavnostním vyhlášení letošních cen POPAI Awards. In-store komunikační agentura Dago tam uspěla hned s pěti projekty, které získaly zlaté medaile. Jako vynikající realizace bylo zvoleno vystavení se zubním kartáčkem Oral B. Celý příspěvek →
Česká kampaň s Prvokem obletěla svět
Stavební spořitelna České spořitelny (Buřinka) letos vsadila na spolupráci s umělci a vědci. Cílem symbiózy s týmem sochaře Michala Trpáka bylo nastartovat změny ve stavebnictví a v bydlení. Společně v červnu za 48 hodin vytiskli první český 3D tištěný dům, Prvoka. Celý příspěvek →
Swatch spouští comebackovou kampaň
Legendární švýcarská značka hodinek Swatch posiluje komunikační a marketingové aktivity na českém trhu a chystá otevření prvního monobrandového butiku u nás. Komunikaci pro český a slovenský trh má na starost pražská kreativní agentura advertia digital Honzy Borýska. Celý příspěvek →
Mluvčí roku 2020 zná své vítěze
Nejlepší mluvčí veřejného sektoru, soukromého sektoru a PR tým roku. PR Klub představil výsledky letošního ročníku oborového ocenění. Kvůli koronavirovým opatřením byl slavnostní galavečer nahrazen předáváním cen v ateliéru. Celý příspěvek →