Skinners aktualizují svou identitu
Výrobce českých ponožkobot Skinners sáhl k drobné, ale o to významnější změně ve své vizuální prezentaci. Rozhodl se následovat trendy v oboru a stávajícímu logu i logotypu vtiskl praktičtější a výraznější podobu. Celý příspěvek →
Architekti z Urban Survival mění vizuální identitu
Pražská architektonická skupina Urban Survival mění svou vizuální identitu. Rebranding od kreativního studia Brainz Disruptive reflektuje dynamický rozvoj značky, která v současné době sdružuje 7 dceřiných společností. Logo skupiny je volně inspirované brutalismem, monumentální architekturou nebo dílem Le Corbusiera a Ladislava Sutnara. Celý příspěvek →
Mutumutu mění marketingovou strategii a spouští novou reklamní kampaň
Online životní pojištění Mutumutu lze od 1. ledna 2022 znovu vídat na televizních obrazovkách. Dvacetivteřinový a desetivteřinový spot má v kombinaci s audio a online reklamními kanály za cíl sdělit, že klienti Mutumutu se mohou spolehnout, že dostanou peníze, pokud se jim něco stane. Celý příspěvek →
PUMA a Bison & Rose budou od ledna 2022 spolupracovat
FOREVER BETTER TOGETHER to je claim nové spolupráce světové sportovní značky Puma a komunikační agentury Bison & Rose. Puma si ve výběrovém řízení letos na podzim v České republice vybrala Bisony, kteří budou mít na starost komunikaci pro kategorii run/train a lifestyle. Celý příspěvek →
Coca Cola slaví na sociálních sítích multikulturní Vánoce
Letošní Vánoce slaví Coca Cola v České republice a na Slovensku v multikulturním pojetí. Aktivace na Facebooku a Instagramu navazuje na globální kampaň Real Magic/Kouzlo být spolu“, kterou pro lokální trh připravily agentury Saatchi & Saatchi, MSL a Starcom ze skupiny Publicis Groupe. Celý příspěvek →
Od ledna do října bylo nejsilnějším inzerentem CCC
Výzkumná agentura Nielsen Admosphere připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších inzerentů v segmentu obuvi, a to v období leden–říjen 2021. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce. Celý příspěvek →
Alza poprvé zapojila do kampaně influencery
Alza poprvé přizvala do své vánoční kampaně influencery. Ve spolupráci s agenturou Socialpark připravila originální vánoční videa na Instagramu, která mají publiku na sociálních sítích ukázat klíčové benefity nakupování v největším českém e-shopu a představit šíři sortimentu. Celý příspěvek →
Jak správně budovat komunitu na sociálních sítích
Budování komunity na sociálních sítích je pro mnoho tuzemských firem pořád okrajovou záležitostí. Správná péče o fanoušky jde ale do hloubky a vyžaduje mnohem víc než je vkládat na profil vtipné fotky a odpovídat fanouškům. Celý příspěvek →
Srovnejto.cz představuje formou animovaných videí nástrahy číhající na rodinné výdaje
Nejlevnější smlouva, která nakonec na plné odškodné nestačí nebo jen jednoduchý zmatek, který mohou mít lidé ve slovech pojištění domácnosti a nemovitosti. Srovnejto.cz představuje známé finanční produkty z jiného, pro klienty mnohdy zdánlivě nedůležitého, úhlu. Celý příspěvek →
Značka celio spouští v Česku e-shop, podpoří ho vánoční kampaní
Původem francouzská značka pánské módy celio se pod vlivem přetrvávající pandemie rozhodla pozměnit svou retailovou i marketingovou strategii, s níž se začíná významně zaměřovat na digitální prostředí. Na českém trhu, kde působí od roku 2008, proto spouští nový e-shop. Celý příspěvek →
Oborové ocenění Mluvčí roku 2021 zná své vítěze
Profesní organizace PR Klub, která cenu pořádá, vyhlásila na slavnostním galavečeru 1. prosince 2021 v pražském hotelu Four Seasons vítěze ve třech již tradičních kategoriích a jedné mimořádné. Nejlepším mluvčím soukromého sektoru je Filip Hrubý, vedoucí externí komunikace České spořitelny. Celý příspěvek →
Dago získalo celkem šest ocenění v soutěži POPAI Awards
Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. V této soutěži jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace v místě prodeje na domácím i na zahraničním trhu. Komunikační agentura Dago letos získala ocenění hned v šesti kategoriích. Celý příspěvek →
Nová lokální kampaň Mastercard Vás vezme fandit a sportovat
Společnost Mastercard startuje svou novou kampaň spojenou s širokou řadou lokálních sportovních benefitů, na které mají nárok držitelé všech karet Mastercard, a mezi kterými si vybere každý sportovec nebo fanoušek to své. Celý příspěvek →
Niceboy vstupuje do segmentu Smart Home
Značka elektroniky Niceboy, známá především díky audio výrobkům jako jsou bezdrátová sluchátka či přenosné reproduktory, vstupuje nově do segmentu Smart Home. Aktuálně přináší celou řadu chytrých spotřebičů s označením Niceboy ION. Celý příspěvek →