Startuje kampaň „VERCAJK V CAJKU“ na podporu prevence rakoviny prostaty
Letošní Movember podpoří také společnost Janssen, která s agenturou Insighters připravila kampaň „VERCAJK V CAJKU“. Charitativní osvětová kampaň Movember upozorňuje na důležitost prevence rakoviny prostaty a varlat již tradičně po celý listopad. Celý příspěvek →
Košík.cz útočí na chuťové buňky Čechů v rozhlasové kampani
Online supermarket Košík.cz spustil novou komunikační kampaň Košík plný radosti. V radiových spotech láká na chuťové zážitky spojené s produkty privátní značky Authentic i na pohodlný a jednoduchý nákup. Celý příspěvek →
Impossible Is Nothing: adidas ukazuje, že fotbal není jen pro kluky
O ženském fotbalu se v Česku tolik nemluví, přitom má hned několik šikovných hráček a talentů, kterým se podařilo prosadit i v zahraničí. Upozornit na ně chce společnost adidas, která se tématu sportu a inkluzi věnuje dlouhodobě. Celý příspěvek →
Hennessy oslavuje nadcházející sváteční období uvedením limitovaných edic koňaku
Značka prémiového koňaku Hennessy odhaluje u příležitosti blížících se svátků a konce roku limitované edice koňaku Hennessy Very Special, Hennessy V.S.O.P Privilège a Hennessy X.O. Limitované edice navrhl exkluzivně pro Maison Hennessy francouzský umělec Julien Colombier, který hravými florálními motivy vzdává hold přírodě. Celý příspěvek →
Home Credit spouští televizní kampaň na Flexibilní půjčku
Home Credit spouští v TV novou kampaň na Flexibilní půjčku. Home Credit ji vytvořil podle vlastního kreativního konceptu ve spolupráci s produkční agenturou Gate 78 ze Zlína. A poprvé v TV spotu také zazní zmínka o mobilní aplikaci. Celý příspěvek →
ČSOB v nové kampani představuje přítele na telefonu – virtuální asistentku Kate
ČSOB spouští mediální kampaň ke své virtuální asistentce Kate. Kampaň se objeví v televizi i online médiích. Doprovodem Kate bude chameleon, který je tváří nového komunikačního konceptu skupiny ČSOB, uvedeného v únoru. Modrý chameleon ve spotu představí Kate jako přítele na telefonu, kterému se můžete kdykoliv ozvat. Celý příspěvek →
Počet dezinformačních zpráv se v ČR zdvojnásobil
V České republice roste počet dezinformačních článků. Jen mezi lety 2016 a 2019 se jejich počet zdvojnásobil. V roce 2019 bylo v ČR zaznamenáno 181 317 dezinformačních článků. Celý příspěvek →
Zelení hrdinové budou inspirovat k udržitelnosti
Komerční banka přichází s novou celoroční kampaní Zelený hrdina představující osobnosti, jež přímo či nepřímo přispívají k udržitelné budoucnosti České republiky. Koncept i celou realizaci projektu pro banku na míru připravila contentová agentura Fuse ze skupiny Omnicom Media Group ve spolupráci s televizí Nova. Celý příspěvek →
Panasonic angažoval hudební hvězdy Ondřeje Gregor Brzobohatého a kapelu Lake Malawi
Společnost Panasonic startuje novou marketingovou kampaň se známými osobnostmi z řad českého showbyznysu. Legendární značce Technics a jejím bezdrátovým sluchátkům propůjčil své jméno hudební skladatel, herec a zpěvák Ondřej Gregor Brzobohatý. Celý příspěvek →
V nové kampani Cofidis představuje půjčku a konsolidaci s garancí RPSN
Společnost Cofidis spouští televizní a onlinovou kampaň. V kampani nabízí klasický neúčelový úvěr a konsolidaci s výhodnou sazbou a s garancí nejvýhodnější RPSN. S těmito dvěma produkty chce Cofidis posílit svou pozici na trhu. Komunikační kampaň byla připravována ve spolupráci s agenturou MARK/BBDO. Celý příspěvek →
Kaufland je na TikToku
Pražská kreativní agentura Story TLRS spojila síly s obchodním řetězcem Kaufland a na základě vyhraného tendru zahájila pro značku tvorbu obsahu na sociální síti TikTok. Cílem je zaujmout mladou generaci autentickým obsahem. Celý příspěvek →
Nový průzkum Salesforce odhaluje měnící se priority, výzvy a taktiky v marketingu
Společnost Salesforce zveřejnila již sedmé vydání své studie o stavu marketingu, která vychází z průzkumu mezi tisíci manažery marketingu po celém světě. Studie zjistila, že navzdory změnám a výzvám v nedávné minulosti zůstávají marketéři optimističtí. Celý příspěvek →
Na Valašsku je Krásno. Přesvědčit se o tom můžete díky nové kampani rodinného řeznictví Krásno
Rodinná společnost Krásno na Valašsku vyrábí uzeniny a masné výrobky už po šest generací. V rámci další expanze a posilování své pozice na trhu v celé České republice se nyní představuje v reklamní kampani od agentury WMC/Grey. Celý příspěvek →
Hodnoty a motivace lidí k nákupu se v pandemii zásadně změnily
Podle nové studie Accenture už cena a kvalita není při nákupu rozhodujícím faktorem. Zároveň většina spotřebitelů přehodnocuje své nákupní chování. Až 50 % dotazovaných spotřebitelů během pandemie přehodnotilo, co je pro ně v životě důležité, a v rámci nákupního rozhodování více zohledňují hodnoty, které jim osobně dávají smysl. Celý příspěvek →