Exportérům chybí optimismus?
Odpověď na tuto otázku a mnoho dalších z oblastí predikce budoucího vývoje exportu, identifikace regionů, kde lze v budoucnu očekávat exportní růst nebo potíže, hodnocení podmínek pro export, hodnocení konkurenčních výhod, se kterými je spojováno české zboží, poskytuje 4. Celý příspěvek →
Úspěšná implementace finančních služeb iBill and iPay na tržišti CenTrade
CenTrade, přední „business-to-business“ elektronické tržiště v České republice, a Schemantix, vedoucí poskytovatel softwarových řesení pro vývoj a nasazení obchodních služeb s přidanou hodnotou, dnes oznámily úspěsnou implementaci Celý příspěvek →
Volkswagen opět importérem číslo 1
V roce 2001 oslavil dovozce automobilů Volkswagen desáté výročí svého působení na tuzemském trhu a k tomuto jubileu si nadělil pěkný dárek: celkem 11 688 prodaných osobních a lehkých užitkových vozů jej potřetí za sebou vyneslo na Celý příspěvek →
OBI na českém trhu upevňuje vedoucí pozici
Do roku 2002 vstupuje v České republice společnost OBI s šestnácti markety – v Praze (5), Českých Budějovicích, Plzni, Mostu, Liberci, Hradci Králové, Brně, Zlíně, Olomouci, Opavě, Havířově a Ostravě – o celkové rozloze 123 000 metrů čtverečních. Celý příspěvek →
TOP10 obchodních řetězců v ČR – vývoj maloobchodu klidnější
Podle výzkumu firmy INCOMA Research dosáhl v r.2001 celkový obrat deseti největších obchodních řetězců 178 mld. Kč a vzrostl proti r.2000 o 26,8 mld. Kč. Celkový podíl TOP10 na českém maloobchodním trhu již podle odhadu INCOMA dosáhl 30%. Celý příspěvek →
Infrastruktura pro elektronický a mobilní obchod
V rámci projektu nazvaného Global Directory Service (GDS) se frankfurtská Dresdner Bank rozhodla zavést celopodnikové řešení Meta Directory od firmy Siemens. Cílem projektu je sloučit stávající databáze zaměstnanců a klientů v jeden celopodnikový systém. Celý příspěvek →
24 + 3 způsoby, jak upevnit věrnost vašich zákazníků (1.)
Následující článek vyšel v bulletinu Českého vzdělávacího centra v říjnu 1997 a od té doby se stal nejpopulárnějším článkem, který v našem zpravodaji vyšel. Celý příspěvek →
2001: Další rekordní rok značky Audi
Značka Audi si v roce 2001 na tuzemském trhu vedla velmi úspěšně. Prodejcům sítě oficiálního importéra se podařilo prodat celkem 1348 vozů, zatímco v roce 2000 to bylo 1141 vozů. „Nejenom, že se nám počtvrté za sebou podařilo překonat Celý příspěvek →
Stock Plzeň – Božkov loni prodal přes 26 milionů litrů lihovin
Společnost Stock Plzeň – Božkov prodala v roce 2001 o 900 tisíc litrů lihovin více než v roce 2000. Odbyt Stocku Plzeň – Božkov, který je největším domácím výrobcem lihovin, se tak meziročně zvýšil o 3,6 procenta a dosáhl rekordní úrovně 26,2 milionu litrů lihovin. Celý příspěvek →
KPMG International vykazuje rekordní tržby ve výši 11,7 miliardy USD
Mezinárodní poradenská firma KPMG International vydala zprávu o svých rekordních výnosech ve výši 11,7 miliardy USD za fiskální rok končící 30. zářím 2001. Předseda KPMG Stephen G. Butler oznámil, že KPMG International zaznamenala Celý příspěvek →
Čtyřicet procent automobilek připouští, že má nedostatečně chráněná data
Téměř 40 procent vedoucích pracovníků automobilových společností uvedlo, že jejich společnosti jsou náchylné ke vzniku bezpečnostních incidentů a 41 % považuje firemní politiku bezpečnosti informací ve své společnosti za méně než přiměřenou. Celý příspěvek →
Čtvrté pravidlo Ivana Bureše: Dobrý začátek vede k dobrému konci
Přijdete-li do cizí země s pěti dolary v kapse, s nepříjemným překvapením zjistíte, co všechno musí člověk koupit, aby rodina mohla zase normálně fungovat, a hlavně kolik vás to bude stát peněz. Celý příspěvek →
Index spotřebitelské důvěry v prosinci ukázal hodnotu 48,3
Index spotřebitelské důvěry v prosinci ukázal hodnotu 48,3.
Proti listopadu, kdy byl 49,0, poklesl o 0,7 bodu. Celý příspěvek →
Kabelovou televizi považuje za perspektivní 84 % obyvatel ČR
Celkem 84,0 % obyvatel ČR považuje kabelovou televizi za vyspělou technologii, která má v ČR budoucnost; 87,3 % kabelovou televizi zná či o ní někdy slyšelo. Bohatou programovou nabídku nejvíce oceňuje 63,3 % předplatitelů kabelové televize Celý příspěvek →