SIMAR bojuje o prestiž a pověst výzkumu trhu
SIMAR. Pod tímto názvem založilo několik z nejvýznamnějších agentur výzkumu trhu v roce 1994 profesní sdružení. Hned na začátku si stanovily řadu úkolů, které směřovaly jednak „dovnitř“ sdružení, formulujících Celý příspěvek →
Panasonic přestavuje detektor plastů
Japonská společnost Matsushita Electric Industrial Co., Ltd. (MEI), známá především svými výrobky značek Panasonic a Technics, vyvinula nový detektor pro použití při třídění a recyklaci plastických hmot, který dokáže Celý příspěvek →
Působí reklama na koupi novin a časopisů?
Reklamu na nějaký tištěný titul – noviny nebo časopisy v poslední době slyšely nebo viděly téměř dvě třetiny obyvatel ČR. Nejčastěji se občanům ČR spontánně vybaví reklama na časopis ANO a Vlasta a deník Super. Celý příspěvek →
Jak poznat toho pravého čili rozhodování na stromech
V běžném životě se to řeší rozumem nebo citem: ať už jde o výběr značky kartáčku na zuby nebo životního partnera, počítač nám příliš nepomůže. V manažerském a marketingovém rozhodování ovšem je dobré, přijde-li na pomoc statistika. Celý příspěvek →
Na elektronickém tržišti Intelligo bylo za 9 měsíců poptáno zboží téměř za 55 miliónů Kč
Od dubna loňského roku, kdy byla spuštěna nová verze elektronického tržiště Intelligo pro business to business obchodování, bylo na tomto tržišti prostřednictvím služeb Poptávky, Výběrová řízení a Aukce poptáno zboží v celkové hodnotě 54,7 miliónu korun. Celý příspěvek →
Intel oznamuje výsledky za čtvrté čtvrtletí a za celý rok
Společnost Intel Corporation oznámila příjmy za čtvrté čtvrtletí 7,0 miliard USD, což je o 7 procent více než v předcházejícím období a v meziročním srovnání o 20 procent méně. Čistý zisk ve čtvrtém čtvrtletí bez nákladů Celý příspěvek →
Proč nakupujeme?
Současné výzkumy maloobchodního prostředí prokazují, že více než polovina nákupů (60 – 70 %) v amerických supermarketech probíhá neplánovaně, resp. že zákazníci se v rostoucí míře začínají rozhodovat o tom, co si koupí, až přímo v obchodě. Celý příspěvek →
Konference o rozvoji obchodu v ČR: Přípravy vrcholí, registrovány jsou již čtyři stovky účastníků
Konference o rozvoji obchodu v ČR, tradiční odborné a společenské setkání nejvýznamnějších obchodních firem a jejich partnerů, je i ve svém 8. ročníku středem pozornosti odborné veřejnosti. Celý příspěvek →
Řešení FastForward pro podporu řízení prodeje
Společnosti Oracle a Hewlett-Packard uvádějí na místní trh společné řešení FastForward pro podporu podnikového procesu řízení prodeje. Nasazení aplikací, které jsou součástí uvedeného balíčku umožní společnostem aktivně řídit Celý příspěvek →
Český trh užitkových vozidel z pohledu zákazníka
Prodej vozidel určených pro komerční účely funguje podle odlišných principů než prodej osobních vozidel. Osobní vozidlo si ve většině případů vybírá přímo jeho uživatel, nabídka ze strany výrobců je velmi široká, zákazník Celý příspěvek →
SAP Markets ohlásila první kompletní řešení v oblasti řízení vztahů s dodavateli
SAP Markets, společnost skupiny SAP, ohlásila dostupnost řešení mySAP Supplier Relationship Management (mySAP SRM) určené pro efektivní řízení vztahů s dodavateli, které zlepšuje konkurenceschopnost a ziskovost hodnotového řetězce. Celý příspěvek →
Oskar je vnímán jako nejpokrokovější a nejvstřícnější společnost v ČR
Společnost Český Mobil zvítězila ve čtyřech z deseti kategorií pravidelného průzkumu Firemní Image Sensor, který na reprezentativním vzorku tisícovky respondentů organizuje agentura RCA Research. Celý příspěvek →
24 + 3 způsoby, jak upevnit věrnost vašich zákazníků (2.)
15. REAGUJTE PROMPTNĚ.
Je to tak jednoduché, přesto většina z nás odpovídá na telefonáty a žádosti podle osobních priorit. Výsledkem je stav, kdy urgentní záležitosti jsou vyřizovány jako poslední. Celý příspěvek →
Fujitsu Siemens zvyšuje svůj podíl na trhu serverů
Podle nezávislého průzkumu společnosti IDC zvýšila společnost Fujitsu Siemens Computers ve třetím čtvrtletí roku 2001 svůj podíll na evropském trhu serverů Intel, RISC UNIX i mainframů. Celý příspěvek →