Kreativní agentura Saatchi & Saatchi připravila novou komunikaci pro tradiční českou značku olejů Lukana. TV kampaň bude odstartována na konci ledna a poběží do konce února. I další komunikaci a média zajistily agentury, které stejně jako Saatchi spadají pod komunikační skupinu Publicis One, a prokázaly tak velkou synergii.
Facebook a tvorbu nového webu má na starosti contentová agentura Newcast, mediální prostor zajistila agentura Starcom.
Saatchi & Saatchi zvítězila ve výběrovém řízení na kreativní agenturu tradiční české značky olejů Lukana díky skvělé znalosti českého trhu, českých zákazníků a lokálních insightů. Hlavním úkolem byla nadlinková komunikace, tedy především televizní kampaň a tvorba vizuálů, které osloví širokou cílovou skupinu a vystihnou hlavní hodnoty značky: tradici a českost. Mezi silné stránky agentury Saatchi & Saatchi patří i smysl pro humor a lidský přístup, takže výsledný televizní spot rozhodně není nuda. Režie se v produkci Boogie films ujala skvělá Alice Nellis a před kamerou se vystřídalo 5 generací ženské větve jedné rodiny.
„Jsme rádi, že jsme v tendru zvítězili, spolupráce s klientem je oboustranně příjemná, Alice byla perfektní a focení na natáčení rychlé. Už se těšíme na další kampaně. Bylo také velmi efektivní, že jsme celou kampaň připravili v rámci naší skupiny Publicis One. My jsme vytvořili kompletní kreativu, content na web dodal Newcast a média nakoupil Starcom. Klient tak dostal kvalitní full servis. Funguje to a budeme takto dál pracovat i pro další klienty,“ říká Tomáš Löbel, ředitel agentury.
TV spot byl natočen na konci minulého roku a v 30 vteřinové podobě poběží od konce ledna na stanicích Nova Group, Prima Group a TV Barrandov.
„Lukana je značka, kterou v České republice každý zná a pamatuje si ji. Cítili jsme ale, že má velmi starý design a zasloužila by modernější vzhled a odpovídající komunikaci. Koneckonců Lukana byla součástí české kuchyně po mnoho generací a lidé si od dětství pamatují, jak s ní vaří maminky i babičky. Mezi Lukanou a českou kuchyní je silné pouto a byla by škoda tuto tradici nechat zmizet,“ řekl Maurice Bensadon, country manager společnosti Glencore Agriculture Czech. „Agentura Saatchi & Saatchi přišla s konceptem, který spojuje českou tradici se silně emocionálním sdělením. Jejich nadšený tým a profesionální přístup byly nezbytné k dosažení našich cílů.“