banner_left
banner_right
Reklama

Coca-Cola spouští kampaň „Taste the Feeling“

Nová kampaň „Taste the Feeling“ vznikla na základě strategie „One Brand“ posilující globální hodnotu a ikoničnost značky Coca-Cola napříč celou obchodní známkou, snažící se sjednotit celou rodinu Coca-Cola pod značku, která je jedničkou na světovém trhu nápojů.

Spuštění strategie „One Brand“ zdůrazňuje to, že společnost klade důraz na možnost volby spotřebitelů, kteří si mohou vybrat takový nápoj Coca-Cola, který odpovídá jejich chuti, životnímu stylu i preferencím.

Tento nový přístup je uplatněn v globální kampani „Taste the Feeling“, která využívá univerzální příběhy a momenty z každodenního života k oslovení zákazníků na celém světě. Koncept bude realizován prostřednictvím plně integrované globální marketingové kampaně, která bude zahrnovat 10 televizních reklam, více než 100 vizuálů v duchu „Taste the Feeling“ a vznikne také nový systém vizuální identity. Značka Coca-Cola si pro své zákazníky připravila i novou hymnu a znělku, na které se podíleli úspěšní hudebníci a producenti. Součástí kampaně bude také nová interaktivní digitální aplikace s možnosti sdílení.

Slogan „Taste the Feeling“
„Taste the Feeling“ je slogan nové globální marketingové kampaně Coca-Cola, která poprvé v historii společnosti zastřešuje všechny výrobky značky Coca-Cola dostupné na českém trhu, tedy Coca-Cola, Coca-Cola light a Coca-Cola Zero, pod jednou ikonickou značkou ve společné globální kreativní kampani. Jedná se o první a zároveň nový slogan značky od představení „Open Happiness“ před sedmi lety v roce 2009.

Nový design „Taste the Feeling“

Celá kampaň vychází ze základních složek značky Coca-Cola, které obsahují rukopisné logo, červený kruh a ikonickou skleněnou láhev. Všechny složky pak propojují produkt se skutečnými a autentickými okamžiky. Červený kruh Coca-Cola s rukopisným bílým nápisem bude nově plochý a nebude zobrazován v 3D. Jedná se o moderní zobrazení klasického aspektu značky, které je výrazné, jednoduché a ikonické. Televizní reklamy budou obsahovat červený kruh spolu se závěrečným vizuálem, v němž představíme celé portfolio produktů značky Coca-Cola v souladu s novou marketingovou strategií „One Brand“.

Venkovní kampaň „Taste the Feeling“ bude v mnoha ohledech stejná a na první pohled dosti povědomá, přesto však svým ztvárněním mnohé překvapí. Samotný koncept vychází z pěti principů: zážitky s nápojem Coca-Cola, pití nápoje, samotný produkt, souměrnost a červený kruh. Konzistentním prvkem je pak láhev v ústřední roli.

coca_cola

Dalším důležitým aspektem celé kampaně budou fotografie, které vytvořili známí módní fotografové Guy Aroch a Nacho Ricci. Obsahem fotografií jsou lidé z celého světa vychutnávající si ledově vychlazený nápoj Coca-Cola v mnoha různých každodenních situacích, o samotě, ve skupinách či v párech. Fotografie se snaží zachytit pouliční styl módy.

Konečné portfolio bude obsahovat 100 vizuálů, které budou použity na billboardech, v prodejnách i v digitálních médiích.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *