Etnetera Motion spustila novou kampaň Pepsi Generations
Připomenout, že Pepsi je tu s námi již mnoho generací. To je cíl globální kampaně Pepsi Generations na oslavu 125 let od vzniku nápoje PEPSI. Její digitální roll-out na českém a slovenském trhu připravuje agentura Etnetera Motion. Celý příspěvek →
Polétíme? ptá se Coca-Cola v nové kampani od McCann Prague
Agentura McCann Prague připravila kreativní koncept pro pravděpodobně první instagramovou kampaň, na kterou běží trailer v TV. Cílem kampaně je nejen odpromovat soutěž o tzv. WOW zážitky, ale především značku Coca-Cola zatraktivnit pro české a slovenské teenagery. Celý příspěvek →
Vítězem České ceny za Public Relations je projekt zpřístupňující nevidomým umělecká díla
Absolutním vítězem třináctého ročníku České ceny za Public Relations se stal projekt „Touching Masterpieces“ vytvořený agenturou Geometry Global ve spolupráci s Nadací Leontýnka pro společnost Neurodigital Technologies a zmíněnou nadaci. Celý příspěvek →
Na festivalu Metronome zaujali nejvíce David Byrne a Massive Attack
Na Metronome Festival Prague dorazilo téměř 18 tisíc návštěvníků. Sobotu ovládla především strhující show The Chemical Brothers a David Byrne. První den pak patřil Massive Attack, Johnu Caleovi nebo Tomu Odellovi. Celý příspěvek →
MV realizovala soutěž o exkluzivní cenu na Instagramu Pavla Turka
Společnost OMV pokračuje ve spolupráci s významnou osobností motorsportu, Pavlem Turkem. Společně s ním zorganizovala soutěž o exkluzivní zájezd na Velkou cenu Rakouska s Pavlem Turkem současně s pohledem do zákulisí nejprestižnějších světových závodů. Celý příspěvek →
Fashion Arena Prague Outlet spustila nový věrnostní program
Fashion Arena Prague Outlet ve Štěrboholích přichází s novinkou pro své věrné zákazníky. Registrací do věrnostního programu Fashion Arena Fashion Club získají zákazníci kredit ve výši 5 % z celkové částky nákupu u vybraných značek. Ihned po zaplacení zboží se kredit přičte na klientský účet. Celý příspěvek →
Hudba a umění se setkají na Metronome Festivalu Prague
Návštěvníci Metronome festivalu se mohou těšit nejen na hvězdný hudební zážitek s The Chemical Brothers, Massive Attack, Tomem Odellem, nebo Tata Bojs, ale i na mnoho dalších zajímavostí, které festival nabízí. Celý příspěvek →
Ben Cristovao nazpíval reklamu pro Oreo
Značka Oreo z portfolia společnosti Mondelēz International navázala spolupráci se zpěvákem Benem Cristovao. Ten svým zpěvem nahradil původní anglické znění televizní reklamy. Spot byl nasazen od června a vysílat se bude až do konce roku. Celý příspěvek →
#DÍKYROSO: PUMA svou kampaní na rozloučenou vzdala hold Rosickému
Agentura Soulmates připravila pro německou sportovní značku PUMA integrovanou kampaň oslavující jednoho z nejlepších českých fotbalistů Tomáše Rosického, který se o víkendu velkolepě rozloučil s profesionální hráčskou kariérou na pražské Letné, kam dorazili jeho bývalí spoluhráči z londýnského Arsenalu, Dortmundu, České reprezentace a domácí Sparty. Celý příspěvek →
Karolína Plíšková se stala novou tváří značky Mototechna
Nejlepší současná tenistka Češka Karolína Plíšková se dnešním podpisem smlouvy se společností AURES Holdings stala jednou z tváří značky zánovních vozů Mototechna. Celý příspěvek →
Konference Forum Media přivede do Prahy špičky komunikačního byznysu
Světové osobnosti reklamního světa, vize českých mediálních manažerů pro rok 2020 nebo inspirativní případové studie. Konference Forum Media ukáže, kam směřuje svět reklamy, komerční komunikace a médií. Už 23. října 2018 v holešovickém DOX+. Celý příspěvek →
Vstoupili jsme do éry ohleduplné spotřeby, říká studie agentury Havas
Komunikační agentura Havas představuje svoji nejnovější studii Prosumer Report nazvanou „The MEaningful Shift“ Studie zkoumá současné napětí mezi láskou k nakupování a vlastnění věcí a touhou chovat se ohleduplně k planetě a jejím obyvatelům. Celý příspěvek →
E.ON v nové kampani sází na humor a srozumitelnost
Společnost E.ON spouští nový komunikační koncept, který 16. června odstartují televizní spoty s Marthou Issovou podpořené online kampaní v jednotném stylu. Celý příspěvek →
Na Metronome Festival Prague vystoupí Massive Attack i John Cale
Hudbu světových hvězd, netradiční vystoupení českých kapel a špičkové služby i komfort pro návštěvníky slibuje Metronome Festival Prague. Proběhne ve dnech 22. – 23. června 2018 tradičně na pražském Výstavišti, vystoupí třeba The Chemical Brothers, Massive Attack, Tom Odell, David Byrne, Sexy Dancers nebo Tata Bojs. Celý příspěvek →