MONETA Money Bank s novou kampaní s nulovým úrokem pro živnostníky
MONETA Money Bank spouští novou komunikační kampaň na podporu nezajištěného a neúčelového úvěru Expres Business. Atraktivní nabídkou nulového úroku po dobu prvních třech měsíců chce banka oslovit především živnostníky, svobodná povolání a malé firmy a posílit tak svou pozici šampiona ve financování tohoto segmentu. Celý příspěvek →
Digitalizace v místě prodeje je budoucností reklamy
Reklama v místě prodeje je jednou z mála reklam, kterou se Češi necítí přesyceni. Na prodejnách by dokonce uvítali reklamy více. To vyplývá z pravidelného výzkumu Češi a reklama, který od roku 1993 připravuje Česká marketingová společnost. Celý příspěvek →
Buřinka přináší ve své podzimní kampani revoluční novinku
Ještě před koncem prázdnin odstartovala podzimní komunikační kampaň Stavební spořitelny České spořitelny. Po úspěšné jarní propagaci znovu pokračuje Buřinka v televizní kampani, ve které tentokrát komunikuje možnost dokládání účelu úvěru jednoduše a bez faktur, pouze fotografiemi před a po rekonstrukci. Celý příspěvek →
Internetová televize MALL.TV uvede svou první reality show
Internetová televize MALL.TV ve spolupráci s mediální skupinou Omnicom Media Group na podzim spustí reality show s trefným názvem „Závodní akademie“, ve které o adrenalin nebude nouze. Pořad zavede diváky do automobilového prostředí, kde soutěžící rozděleni do dvou týmů budou bojovat o vítězství na závodní dráze. Celý příspěvek →
GEEKové z CZC.cz oficiálním partnerem všech dvojek… a hrušek
Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz pokračuje v sérii kampaní ve znamení dvojek. Otevřeně přiznává, že v segmentu online prodeje IT a elektroniky je dvojkou na českém trhu a zákazníky přesvědčuje, že dvojky jsou mnohdy lepší než jedničky. Celý příspěvek →
Proč využívat telemarketing? Toto jsou důvody
(-pr) Marketingových strategií existuje celá řada. Některé jsou více populární, jiné méně. Jsou však i takové, na které se dost často zapomíná. Sem řadíme aktivní telemarketing. Jistě ho většina z vás zná – jde o klasický prodej po telefonu. Celý příspěvek →
Rodinám, těm je teď hej s Vodafonem
S nástupem nového školního roku končí prázdniny nejen dětem, ale i rodičům, kterým nastává hektické období. Od ranního vstávání, zafixování kroužků, vyřešení logistiky, zorientování se v rozvrhu přes výběr předmětů až po zaplacení složenek, lítaček atd. Celý příspěvek →
Heureka chystá k letním DDZ televizní kampaň
Prázdninovou novinku v podobě letních Dnů dopravy zdarma představil letos nákupní rádce Heureka.cz. Dny budou probíhat od pondělí 20. srpna 12:00 hodin do středy 22. srpna 23:59 hodin. Osvědčený koncept převedla Heureka do léta na základě zpětné vazby samotných e-shopů. Celý příspěvek →
V hlavní roli encyklopedie. Albert přináší už počtvrté sběratelskou kampaň Dětská knihovnička
Albert připravil pro zákazníky před začátkem nového školního roku čtvrté pokračování úspěšné sběratelské kampaně s knihami z nakladatelství Albatros. Po pohádkách nabídne osm encyklopedií pro děti ve věku od 3 do 15 let. Letošní Dětská knihovnička potrvá od 8. srpna do 18. září 2018. Celý příspěvek →
Philips spouští kampaň na dětské kartáčky Sonicare for Kids
Od poloviny srpna přichází Philips s letní kampaní, která má za cíl podpořit populární dětské sonické zubní kartáčky Philips Sonicare for Kids. Rodiče a prarodiče, tedy ty, kteří o nákupu kartáčku rozhodují, plánuje oslovit jak online, tak na oblíbených dětských výletních místech – konkrétně v Parku Mirakulum v Milovicích (27. – 29. 8.) a na dětském sportovním festivalu Sporťáček Praha (8. 9.). Celý příspěvek →
Čisté příjmy PR agentur vloni mírně vzrostly na 675 milionů. Ceny služeb se nemění
Čisté příjmy PR agentur, očištěné od nákladů třetích stran, vzrostly vloni o necelých 6 %. Zatímco předloni dosáhly hodnoty 638 milionů Kč, v loňském roce se vyšplhaly na 675 milionů Kč. Pro rok 2018 jsou očekávání agentur taktéž optimistická. Celý příspěvek →
Ocenění TOP In-store realizace měsíce června 2018 získala kampaň Čtyř a dvoupaletové vystavení Captain Morgan
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Za měsíc červen 2018 se vítězem stala realizace Čtyř a dvoupaletové vystavení Captain Morgan. Celý příspěvek →
Raiffeisenbank dokončila kompletní modernizaci webových stránek
Raiffeisenbank představila nový design svého hlavního webu. Nová a moderní stránka rb.cz je plně responzivní pro všechna elektronická zařízení, a díky možnosti používat rozšířené komponenty nabízí atraktivní a strukturovanější obsah. Celý příspěvek →
Četné sportovní události zvýšily v červenci zájem o weby v kategorii Sport
Velké množství sportovních akcí, probíhajících v prvním prázdninovém měsíci, ovlivnilo růst zájmů o sportovní weby. Finále mistrovství světa ve fotbale, Tour de France, tenisový turnaj ve Wimbledonu a další sportovní akce způsobily nárůst návštěvnost webů v kategorii Sport o cirka 10 % na všech zařízeních. Celý příspěvek →