Jak zjistit hodnoty PPC na Facebooku?
PPC – Pay Per Click (angl. platba za proklik) je způsob internetové reklamy, kdy inzerent platí za kliknutí na reklamu. Vedle asi nejrozšířenějšího užití PPC reklamy prostřednictvím Google AdWords je možné se takto propagovat i na Facebooku a jiných sociálních sítích. Celý příspěvek →
BILLA je synonymem pro čerstvost už 27 let
„Kvalitní a čerstvé“ se stalo hlavním krédem společnosti BILLA již před 27 lety. V prodejnách od té doby bylo obslouženo na několik stovek milionů zákazníků, kteří BILLU vyhledávají hlavně pro širokou nabídku potravin té nejvyšší kvality. Celý příspěvek →
Značka PEDRO spustila k propagaci svých želé bonbonů Pedro show
Medvídci, Opičky a Pendreci se stali hvězdami nové televizní kampaně oblíbené české značky cukrovinek Pedro, která letos slaví úctyhodných padesát let. Tři patnáctisekundové animované spoty spolu s desetisekundovým sponzorským spotem propagují oblíbené želé bonbony zábavnou hudební formou. Celý příspěvek →
ŠKODA Design navrhl trofeje pro vítěze Tour de France 2018
ŠKODA Design je opět odpovědný za návrh trofejí pro vítěze Tour de France. Po dojezdu pelotonu na Champs-Elysées trofeje 29. července převezmou vítězové jednotlivých klasifikací. Celý příspěvek →
Jak zajistit vysoké virální dosahy a zvýšenou konverzi?
Cílem každého příspěvku na sociálních sítích je oslovit co nejvíce uživatelů. Je tedy žádoucí vygenerovat takový obsah, jenž na první pohled zaujme a vybídne uživatele k reakci či ke sdílení. Celý příspěvek →
Milka, Oreo a Halls hrají ve videoklipu
V rámci každoroční kampaně na podporu prodeje svých produktů před začátkem školního roku spojí Mondelēz International své tři klíčové značky Milka, Oreo a Halls. Poprvé zároveň vyzkouší jejich prezentaci v přímém spojení s aktuální písní s názvem „Nový obzory“ populární české popové kapely Slza. Celý příspěvek →
Umělá inteligence má potenciál výrazně zvýšit hospodářský růst
Výzkum společnosti Accenture ukázal, že například ekonomice Spojených Arabských Emirátů poskytne umělá inteligence do roku 2035 dodatečné příjmy ve výši 182 miliard dolarů. Podle nejnovější zprávy společnosti Accenture má umělá inteligence potenciál výrazně zvýšit hospodářský růst. Celý příspěvek →
Ocenění TOP In-store realizace měsíce května 2018 získala kampaň Savo
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Za měsíc květen 2018 se vítězem stala realizace Savo. V tomto měsíci bylo přihlášeno, stejně jako v minulém kole, 9 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. Celý příspěvek →
Sazka uvádí na trh Rychlé Kačky
Sazka spustila novinku v online nabídce číselných loterií – Rychlé kačky. Online loterie, která přináší výhry až 2 000 000 Kč, každou minutu. Novinka bude v následujících týdnech podpořena silnou marketingovou kampaní včetně televizních spotů. Celý příspěvek →
BILLA a MARS podpoří výcvik asistenčního psa
Maloobchodní řetězec BILLA ve spolupráci se společností MARS spouští již podruhé charitativní projekt, jehož cílem je vybrat finance na výcvik asistenčního psa pro diabetika Tomáše Slípku. Celý příspěvek →
Mobilní reklama je pro lidi stále více relevantní
Seznam.cz nasadil ještě před letními prázdninami nové reklamní formáty pro mobilní telefony. Jedná se o Interscroller, Video reveal a Square Premium, se kterými se lidé setkají na vybraných obsahových službách české internetové jedničky. Celý příspěvek →
Svaz průmyslu chce instagramem oslovit mladé lidi
Svaz průmyslu a dopravy ČR u příležitosti svých stoletých oslav založil profil na sociální síti Instagram. Chce touto cestou oslovit i mladé lidi a ukázat jim pestrost a krásu průmyslu. Na obsahu tohoto kanálu spolupracuje se svými členskými firmami i s Národním technickým muzeem. Celý příspěvek →
Letáky čte 92 % lidí a to i když neplánují nákup
Společnost Česká distribuční provedla mezi zákazníky obchodních řetězců dotazníkové šetření s cílem zjistit, jak vnímají letáky, proč si je prohlížejí a co v nich hledají. Z odpovědí vyplynulo, že letáky sleduje alespoň někdy 92 % dotázaných, přičemž 68 % v nich vyhledává hlavně slevy a nízké ceny, 35 % lákají zajímavosti a 23 % hledá inspiraci pro vaření nebo vybavení domácnosti. Celý příspěvek →
Havas pro Amnesty International: selfie s augmentovanou realitou ve prospěch lidských práv
Komunikační agentura Havas Prague připravila pro českou pobočku Amnesty International unikátní digitální projekt, díky kterému mohou lidé vyjádřit solidaritu s obránci lidských práv. Pod názvem #freedomselfie byl představen na nedávném hudebním festivalu Metronome. Celý příspěvek →