Evropa 2 spustila v minulém týdnu osvědčený marketingový koncept Maturiťák. Soutěž o 100 tisíc korun a řadu věcných cen od společnosti Lenovo potrvá až do 3. listopadu. Celá akce poběží v on – air vysílání, na sociálních sítích a webu stanice.
„Celý projekt „Maturiťák“ je pro nás i takovým důkazem, jak funguje kampaň, která využívá sílu rádia Evropa 2 v synergickém efektu s online kanály. Navíc nám vytváří unikátní obsah, prostřednictvím něhož dokážeme oslovit každoročně několik tisíc představitelů naší cílové skupiny posluchačů,“ říká Lenka Maureryová, ředitelka Evropy 2.
I letos budou mít třídy za úkol zaslat svoji fotografii, do které musí zakomponovat Evropu 2. Soutěž probíhá v termínu 17. 10. – 3. 11. 2016. Poté budou 4. listopadu na základě hlasování přímo v éteru vyhlášeny fotografie nejlepší třídy. Komerčním partnerem soutěže je opět společnost Lenovo.
Napsat komentář