Branding

Lékárny Salfa s rebrandingem

Nejnověji dostala novou podobu lékárna v obchodním centru Mercury v Českých Budějovicích. Po dvou pražských prodejnách a lékárnách v Brně a Liberci je tak pátou pobočkou, která navazuje na změnu designu Teta drogerií.

Cílem rebrandingu je vytvořit příjemnější prodejní prostředí, které zajistí intimitu prodeje a umožní zákazníkovi konzultovat s lékárníkem. Nové uspořádání odráží požadavky zákazníků – změnil se způsob vystavování zboží i pojmenování kategorií produktů.

salfa_1

„V našich lékárnách se orientujeme na rychlé a kvalitní služby, které poskytuje profesionální personál. Nezaměňujeme předepsané léky, respektujeme preskripci lékaře a přání zákazníka,“ říká František Dillinger, ředitel lékáren Salfa. Nově se chce firma orientovat na kvalitní kosmetiku a produkty péče o tělo. Nový koncept představuje velká oficína a více světla, změnila se i barevnost prodejen, která nyní kombinuje bílou a světle zelenou.

Firma zatím do rebrandingu svých lékáren investovala více než pět milionů korun. V příštím roce plánuje pokračovat ve sjednocování vizuálního stylu prodejen.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *