Digitální agentura MarketUP má nového klienta. Je jím značka VITALAND, která se specializuje na proteiny, gainery, kreatiny a různé další doplňky pro zdravý životní styl. Agentura pro VITALAND zajišťuje ROPO kampaň, která má za cíl zvýšit podporu prodeje zboží v kamenných prodejnách.
Kampaň je postavena na tom, že si zákazníci stáhnou na webu VITALAND kupon s platností 14 dní, který bude platit pouze v kamenných obchodech. „Každý stáhnutý kupon obsahuje specifický kód, který se spáruje s offline konverzí v prodejnách. Díky tomu budeme moct zjistit, jaký měla ROPO kampaň reálný dopad,“ uvedl Jiří Typlt, projektový manažer, který má klienta na starosti.
„Vzhledem k tomu, že kamenné prodejny patří mezi náš hlavní prodejní kanál, rozhodli jsme se je podpořit větší online kampaní. V dnešní době, kdy dochází k růstu internetových obchodů, je stále složitější přivést zákazníky do prodejen. Věříme, že s pomocí MarketUP se nám toho podaří dosáhnout,“ dodává Aneta Hajná, marketingová manažerka VITALAND.