Marketing

Sběratelská kampaň obchodů Albert přináší designové skleničky

Stylové sklenice z kvalitního českého skla dodají eleganci letnímu nealko osvěžení i slavnostnímu přípitku. Díky nové sběratelské kampani z obchodů Albert si mohou zákazníci pořídit za nasbírané body spolu s nákupem i jedinečné sklo Crystal Bohemia s výraznou slevou

Značka Crystal Bohemia v sobě nese tradici českého křišťálu a do sběratelské kampaně v Albertu přináší své jedinečné designové sklenice s obsahem titanu z řady Columba Optic. Vybavit si domácnost může každý přesně tím typem skla, které se mu hodí nejvíce. Body lze uplatnit na decentně elegantní sklenice na vodu, ale i na pivo, šampaňské, koktejly či červené víno a také na bílé víno.

„K přicházejícím letním měsícům neodmyslitelně patří i radost z osvěžujícího nealko nápoje, bezstarostná sklenička drinku s přáteli a samozřejmě i vychlazená sklenice piva, ať už na zahradní grilovačce nebo jen tak pro zpříjemnění večera,“ říká Renata Zákravská z oddělení marketingu obchodů Albert a dodává: „Jsme rádi, že se můžeme s novou sběratelskou kampaní hrdě přihlásit k výjimečné tradici českého sklářství a naše zákazníky potěšit pěti druhy krásného nápojového skla.“

Kampaň probíhá v obchodech Albert do 23. 7. 2024, nebo do vyprodání zásob. Přehled produktů, úplná pravidla a veškeré další informace jsou uvedeny v informačních letáčcích, v aplikaci Můj Albert, v obchodech Albert nebo na webových stránkách Albert.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!