banner_left
Komunikace

Procter & Gamble a Penny Market zahajují soutěž pro školy

Školy v Česku často bojují s nedostatkem finančních prostředků na všechna vylepšení, která by si přály pro děti udělat. Nyní mohou získat na své aktivity až 200 tisíc korun v projektu, který zahájila společnost Procter & Gamble ve spolupráci s Penny Marketem.

K vítězství mohou „své“ škole dopomoci rodiče žáků i všichni její příznivci, po zakoupení výrobku P&G v Penny Marketu se budou moci zapojit do hlasování. Soutěž probíhá od 1. října do 18. listopadu a školy se do ní můžou hlásit i v jejím průběhu.

Ačkoli existují místa, na která je řada českých škol pyšná, například počítačové učebny či sportoviště, stále je co zlepšovat. Rekonstrukci nebo nové vybavení by na mnohých školách potřebovaly například toalety a třídy, ale také specializované učebny, jako jsou cvičné kuchyňky, které kromě výuky vaření přinášejí dětem do škol kousek domova. „Je velmi obtížné získat finance na vylepšení prostředí, protože prostředky zřizovatele jsou značně omezené. Jsme proto velmi rádi, že se můžeme zúčastnit takovéto soutěže,“ říká Michal Loukota, ředitel Základní školy Turnov.

Aby se situace alespoň některých škol změnila a mohly dětem splnit alespoň část jejich přání, spustila společnost Procter & Gamble tuto soutěž.

P&G_Penny_School_Charity

„Naším cílem je vytvořit dětem ve škole inspirativní atmosféru, která podpoří jejich zdravý vývoj a osobnostní růst. Školní prostředí, ve kterém žáci tráví podstatnou část dne, má velký vliv na jejich výsledky a motivaci. Chtěli bychom zprostředkovat vřelou, přátelskou a domácí atmosféru,“ vysvětluje Matej Podobnik, manažer korporátní komunikace Procter & Gamble.

„Naši zákazníci se často aktivně účastní našich charitativních akcí. Rádi bychom je i tentokrát pozvali, aby pomohli zlepšit prostředí pro vzdělávání českých školáků,“ vyzvala Andrea Bělohradská z oddělení reklamy Penny Market s.r.o.

Školy soutěží na stránkách www.pomahame-skolam.net, kde mohou zákazníci Penny Marketu po zakoupení vybraných značek Procter & Gamble prostřednictvím kódu z účtenky hlasovat pro jednu ze škol. Tři školy s nejvyšším počtem hlasů získají finanční prostředky na zlepšení prostředí pro vzdělávání školáků. Celkem se hraje o 450 000 Kč. I bez účtenky můžete hlasovat pro kresby žáků na téma „Jak vypadá ideální škola“. Tři kresby, které obdrží nejvíce hlasů, vyhrají 5 000 Kč na školní výlet.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *