banner_left
Marketing

Uvedení značky Westfield v Evropě odstartují hudební vystoupení mezinárodních hvězd

Značka Westfield, která působí na území Velké Británie a Spojených států, bude poprvé představena i v kontinentální Evropě a do svého názvu ji převezme sedm center ve Francii, dále po jednom v Polsku, Švédsku a České republice. 

K příležitosti uvedení deseti nových obchodních center Westfield jsou plánována hudební vystoupení světových hvězd s kapacitou až 25 000 návštěvníků. Tyto eventy jsou ukázkovým příkladem ambiciózního světového programu pro zákazníky, který je poznávacím znamením značky Westfield.

„Uvedení světově proslulé značky Westfield v kontinentální Evropě přichází v době, kdy spotřebitelé očekávají od návštěvy nákupního centra více než jen samotný nákup. Po akvizici firmy Westfield v roce 2018 je toto uvedení dalším milníkem v naší globální strategii a je to zároveň v tomto odvětví historicky první rebranding provedený v takovémto rozsahu.  Se svou kombinací prvotřídních prodejen, restaurací či bister a zábavních možností včetně jedinečných eventů a služeb je Westfield vzorem nákupních destinací po celém světě. Možnost zažít něco nevšedního je pro spotřebitele dalším důvodem k návštěvě a přesně v tom je budoucnost maloobchodu,“ říká Christophe Cuvillier, CEO skupiny Unibail-Rodamco-Westfield.

Myf Ryanová, CMO pro Evropu a ředitelka pro značku a strategický marketing skupiny Unibail-Rodamco-Westfield podotýká: „Značka Westfield v sobě spojí to nejlepší z lokálního a z celosvětového. Zachováme místní identitu a propojenost s komunitou a současně navážeme na úspěch jiných světových nákupních destinací Westfield, jakými jsou Westfield London nebo Westfield Stratford City, tak, abychom zážitek z návštěvy pozvedli na novou úroveň. Vystoupení světových hvězd populární hudby budou prvními z mnoha dalších akcí a eventů, které centra svým zákazníkům nabídnou.“

Vstupenky na hudební vystoupení skupiny Clean Bandit ve Westfield Chodov v Praze jsou zdarma a v omezeném množství právě k dispozici na portálu Ticketstream zde, kde naleznete i bližší informace o akci. Pro fanoušky je také připravena soutěž o osobní setkání s jejich hudebním idolem. V den koncertu budou rovněž spuštěny akce u jednotlivých obchodníků v centrech, jež uvedení značky Westfield doprovodí speciálními nabídkami, dárky a zážitkovými akcemi.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *