Public relations

Agentura Bubble navázala spolupráci s Oriflame

Novým strategickým partnerem společnosti Oriflame pro digitální komunikaci se od ledna stala agentura Bubble Lukáše Kořínka. Ta zvítězila ve výběrovém řízení, kterého se zúčastnily celkem tři agentury.

Bubble bude Oriflame zajišťovat kompletní social media komunikaci kosmetické značky a digitální podporu.

Bubble vyhrálo výběrové řízení díky celkové strategii zaměřit se na obsahovou spolupráci s Oriflame poradkyněmi, které se starají o přímý prodej kosmetiky této značky. Oriflame jich má zhruba 60 tisíc a Bubble chce na tvorbě obsahu o kosmetice a životním stylu intenzivně spolupracovat právě s nimi.

“Společnost Bubble přišla s nejkomplexnějším řešením. Líbily se nám nejen jejich kreativní nápady a proaktivita, ale i využití současných materiálů. Shodujeme se v tom, že kvalitní obsah je pro naše zákazníky a poradce v komunikaci to nejdůležitejší a zvyšuje atraktivitu značky jako takové,” říká Magnus Alsterlind, generální ředitel Oriflame Česká republika.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!