Kategorii Bydlení – prodej navštívilo v lednu téměř půl milionu nových uživatelů
Rychlé zvýšení úrokových sazeb v roce 2018 a prognózy na jejich další růst v letošním roce mohly ovlivnit nárůst zájmu o nákup nemovitostí. V lednu se výrazně zvýšil zájem o webové stránky nabízející nemovitosti na prodej a pronájem. Celý příspěvek →
Pojišťovna MetLife spustila nový, vylepšený web
Pojišťovna MetLife spustila na konci loňského roku české webové stránky v novém designu. Ty odpovídají současným trendům on-line komunikace a internetového designu, také jsou uživatelsky přehlednější. Celý příspěvek →
Je lepší SEO agentura nebo konzultant?
(-pr-) Ať se nám to líbí více či méně, žijeme v době, kdy “nejste-li vidět online, nejste vidět vůbec”. Co se týče businessu, platí to mnohonásobně. Celý příspěvek →
Krušovice i letos partnerem Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji
Od 10. května se budou oči hokejových fanoušků upínat směrem na Slovensko, které hostí letošní Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji. Značka Krušovice si coby oficiální sponzor mistrovství připravila pro fanoušky již tradiční limitovanou edici piv a nezůstala jen u toho. Celý příspěvek →
Parliamo vsadilo v HR kampani pro Drylock na lidskost
Přes velkou krizi na trhu práce dokázala hrádecká továrna Drylock Technologies, vyrábějící dětské pleny a další hygienické potřeby, nabrat v loňském roce stovky nových kmenových pracovníků. Celý příspěvek →
Reklama je se 113 miliardami obratu velkým průmyslovým odvětvím
Za loňský rok se v reklamě proinvestovalo přibližně 113 miliard korun. Vyplývá to z průzkumu mezi zadavateli z března letošního roku, který realizovala AKA ve spolupráci s výzkumnou agenturou Nielsen AdMosphere. Celý příspěvek →
Českému reklamnímu trhu se v roce 2018 opět dařilo. Televize zůstává nejsilnějším mediatypem
Trhu s reklamou v Česku se dlouhodobě daří, ukazují data monitoringu reklamy Nielsen Admosphere za rok 2018. Nejsilnějším mediatypem byla loni opět televize. Celý příspěvek →
Nové webové stránky společnosti ESSOX
Společnost ESSOX představila nové webové stránky www.essox.cz, které jsou srozumitelnější a více odrážejí potřeby současných uživatelů internetu. Celý příspěvek →
Ocenění TOP In-store realizace měsíce prosince 2018 získala kampaň Jack Daniels, Finská
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Za měsíc prosinec 2018 se vítězem stala realizace Jack Daniels, Finská. Celý příspěvek →
Češi jsou konzervativní, stačí jim vozík a nákupní seznam na papíře
Samoobslužné kiosky, skenování zboží nebo QR kódů – technologické novinky, které postupně pronikají do českých obchodů –, zatím narážejí na neznalost a nezájem ze strany nakupujících. Celý příspěvek →
V reklamě na Skyr účinkuje opět Ondřej Bank
Nový televizní spot připravila produkční společnost AZN kru, vedení projektu se ujal Robert Janča. Hlavní tváří reklamy je Ondřej Bank. Celý příspěvek →
BeBe Dobré ráno podporuje snídaně
Se třemi skupinami žen pracuje v první letošní kampani určené pro digitální prostor značka snídaňových sušenek BeBe Dobré ráno. Oslovuje milující maminky, aktivní ženy a trendy ženy, přičemž pro každou z nich má vlastní příběh. Celý příspěvek →
Sedm digitálních trendů roku 2019
Studie Fjord Trends 2019 přináší pohled na vývoj digitálních řešení, technologií a byznysu v roce 2019, tak jak jej vnímá Fjord, inovační a vývojářská sekce Accenture Interactive. Celý příspěvek →
Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech
Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Nový permanentní shop in shop (SIS) nabízí zákazníkům díky modernímu designu přátelštější a pohodlnější prostředí pro jednání s klienty na pevném místě. Celý příspěvek →