Jak lidské chování v nadcházejícím roce ovlivní kulturu, společnost a podnikání
Události posledních dvou let vedly ke kolektivní změně vztahů lidí k práci, technologiím, konzumu i planetě. Firmy čelí novým výzvám, jakými jsou změna v myšlení a očekávání zaměstnanců, nedostatek způsobený narušením dodavatelských řetězců či nové virtuální prostředí v podobě metaverse. Celý příspěvek →
Usain Bolt o PUMA kampani „Only See Great“
Držitel světového rekordu a bývalý jamajský sprinter Usain Bolt hovoří ve videorozhovoru pro sportovní značku PUMA o své motivaci stát se nejlepším sprinterem všech dob. Celý příspěvek →
Myslete jako marketér
Zatímco strategii značky a její marketingovou komunikaci řídí marketingová oddělení, budování značky zaměstnavatele a náborové kampaně spadají zpravidla pod personalisty. Celý příspěvek →
Nevyužité možnosti sociálních sítí
Sociální sítě a obecně online prostředí je místem, které nadále roste. Pandemie koronaviru změnila nákupní chování řady lidí, kteří se z různých důvodů naučili žít více online. Na internetu nakupuje více jak 58 % populace ČR a toto číslo se bude určitě nadále zvyšovat. Celý příspěvek →
BILLA letos oznámila už druhou věrnostní kampaň
Společnost BILLA od druhé lednové středy nabízí všem členům svého věrnostního klubu šanci směnit nasbírané elektronické body za keramické talíře, misky a hrnky od belgické značky Moods. Celý příspěvek →
Kam směřují nové sociální sítě?
Protože gigant Facebook postupně roste ke 3 miliardám globálních uživatelů, obvykle neriskuje a spíše adaptuje aktuální trendy. Ty nejzajímavější inovace ve světě sociálních sítí se v poslední době odehrávaly jinde – u menších a progresivních vyzyvatelů. Celý příspěvek →
Ad Intel news: Reklama v segmentu lihovin
V období leden–listopad 2021 vedl žebříček zadavatelů Jack Daniel‘s Výzkumná agentura Nielsen Admosphere připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších inzerentů v segmentu lihovin, a to v období leden–listopad 2021. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce. Celý příspěvek →
Spořitelna v nové kampani #silnější s Jenovéfou Bokovou mluví o prosperitě společnosti
V nové kampani komunikačního konceptu #silnější, který banka odstartovala loni na jaře, Spořitelna vypráví svůj příběh, mluví o provázanosti svého působení s rozvojem prosperující společnosti v Česku a připomíná první vkladní knížky, podporu průmyslu i stavbu Rudolfina. Celý příspěvek →
Mattoni spolu s Budvarem přichází s unikátním produktem
Dvě české ikony, Mattoni a Budvar, se spojily, aby na trh přinesly unikátní ochucené nealkoholické pivo. Spolupráci, která si vyžádala několikaměsíční vývoj novinky, zpečetil podpis smlouvy těsně před Vánoci 2021. Celý příspěvek →
Fio banka je pro všechny světské radosti
Fio banka přichází s novou reklamní kampaní s názvem Pro všechny světské radosti. Hlavní tváří je kolotočář Fredy Boháček, kterého ztvárnil Štěpán Kozub. Celý příspěvek →
Etnetera Motion nově dělá digitál pro CORNY
Etnetera Motion zvítězila ve výběrovém řízení společnosti HERO CZECH s.r.o., pod kterou spadá i značka CORNY. Motion se tak stává kreativní agenturou, která bude odpovědná za digitální strategii a kreativní zpracování online komunikace a správu i provoz sociálních sítí značky CORNY. Celý příspěvek →
Skinners aktualizují svou identitu
Výrobce českých ponožkobot Skinners sáhl k drobné, ale o to významnější změně ve své vizuální prezentaci. Rozhodl se následovat trendy v oboru a stávajícímu logu i logotypu vtiskl praktičtější a výraznější podobu. Celý příspěvek →
Architekti z Urban Survival mění vizuální identitu
Pražská architektonická skupina Urban Survival mění svou vizuální identitu. Rebranding od kreativního studia Brainz Disruptive reflektuje dynamický rozvoj značky, která v současné době sdružuje 7 dceřiných společností. Logo skupiny je volně inspirované brutalismem, monumentální architekturou nebo dílem Le Corbusiera a Ladislava Sutnara. Celý příspěvek →
Mutumutu mění marketingovou strategii a spouští novou reklamní kampaň
Online životní pojištění Mutumutu lze od 1. ledna 2022 znovu vídat na televizních obrazovkách. Dvacetivteřinový a desetivteřinový spot má v kombinaci s audio a online reklamními kanály za cíl sdělit, že klienti Mutumutu se mohou spolehnout, že dostanou peníze, pokud se jim něco stane. Celý příspěvek →