Nejbohatší historickou nadílkou vyvrcholila EFFIE 2019
Grand Prix EFFIE 2019 získala agentura Beefbrothers a Česká asociace pojišťoven s kampaní Nepozornost zabíjí. O držiteli rozhodla speciální porota, v čele s generálním ředitelem FTV Prima Markem Singerem přímo na pódiu na závěr slavnostního předávání v pražském kině Lucerna. Celý příspěvek →
Ondřej Bank je hlavní tváří kampaně Tesco a Mastercard
Legenda alpského lyžování Ondřej Bank se stal tváří nové kampaně Tesco a Mastercard. V případě platby kartou Mastercard v obchodech Tesco můžete vyhrát balíček aktivit na světovém poháru v Kitzbühelu, a to v doprovodu ostříleného lyžařského barda. Celý příspěvek →
Halloweenský burger Ghost Whopper doporučuje deset duchů z deseti
Přestože už Burger King nabídl svým zákazníkům chutě celého světa, na letošní Halloween přichází s další novinkou. Oblíbený fastfoodový řetězec přiváží chuť zpoza hranice světa živých a představuje nový Ghost Whopper testovaný přímo duchy. Celý příspěvek →
Sodexo chce novou kampaní zvýšit znalost permanentky ActivePass
Společnost Sodexo Benefity spustila novou kampaň na podporu svého produktu ActivePass, který zaměstnancům umožňuje využít jednu volnočasovou aktivitu denně. Lze ho využít na sport, relax nebo zábavu. Celý příspěvek →
Kam směřuje využití umělé inteligence?
Debata dvou velkých osobností současného progresivního byznysu Elona Muska a Jacka Ma na konferenci v Šanghaji ukázala, jak rozdílné mohou být přístupy k umělé inteligenci. Liší se zejména v pohledu na způsob zavádění takovýchto přelomových novinek do stávajících podmínek. Celý příspěvek →
Kampaň na podporu značky Samsung vynáší zákazníky do stratosférických výšin
Samsung #SpaceSelfie je první kampaň na podporu značky spuštěná v Evropě pod vedením nového evropského marketingového ředitele Benjamina Brauna. Oslavuje průkopnického ducha společnosti Samsung a její neutuchající úsilí o to, aby se nemožné stalo realitou. Celý příspěvek →
Již jsou známi Mluvčí roku a nejlepší PR tým
Profesní organizace PR Klub, která soutěž uspořádala, vyhlásila na slavnostním galavečeru 17. října 2019 v pražské Galerii kavárny Louvre vítěze tří hodnocených kategorií. Celý příspěvek →
Někteří obchodníci jsou ve využívání umělé inteligence napřed
Podle studie Accenture Technology Vision již 86 % velkých světových retailových firem experimentuje s aplikacemi umělé inteligence či rozšířené reality. Nové technologie nedávno implementovala také prostějovská společnost Bernhardt Fashion. Celý příspěvek →
K tomu nejlepšímu musíte dozrát, tak zní slogan nové kampaně pro Bohemia Sekt Prestige
Nejznámější tuzemský výrobce sektů představil novou komunikační kampaň prémiové řady sektů Bohemia Sekt Prestige. Klíčovým prvkem nové komunikace je postupné zrání, které je atributem kvalitního sektu. Celý příspěvek →
Ocenění TOP In-store realizace měsíce srpna 2019 získala kampaň PURINA
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Vítězem za měsíc srpen se stala realizace PURINA. Tato kampaň, která za POS materiály použila kartonové vystavení 4 paletí, probíhala v srpnu 2019 v řetězci Globus. Celý příspěvek →
Bistro Social představuje Dentsu Social Performance Academy
Dlouholetá spolupráce mezi Dentsu a Facebookem dala vzniknout novému pilotnímu programu Dentsu Social Performance Academy. Celý příspěvek →
In creative má novou identitu
Brněnská digitální agentura In creative oslavila v září 5 let na trhu a k narozeninám si nadělila nový web. Jeho čerstvý vizuální a komunikační styl odráží novou identitu agentury a podtrhuje širší pojetí marketingového kontextu, ve kterém In creative své služby nabízí. Celý příspěvek →
Z dostihového závodiště Velká Chuchle se stává Chuchle Arena Praha
Jedno z ikonických míst dostihového sportu v České republice, jehož historie sahá až do roku 1906, prochází v posledních letech velkými změnami. Nový oficiální název a logo odrážejí jeho význam a tradici, cílem je posilovat značku závodiště i v zahraničí. Celý příspěvek →
CTR – jaká je ideální míra prokliku?
Míra prokliku je základní metrikou, která by měla při kampaních sledována. Platí pravidlo, že čím je vyšší, tím jsou lepší výsledky. Jak je možné tuto hodnotu ovlivnit vysvětlil Tomáš Boleslav z agentury LCG New Media. Celý příspěvek →