Tváří předvánoční kampaně OMV je šéfkuchař a porotce soutěže MasterChef Radek Kašpárek
Návštěvníci čerpacích stanic OMV v České republice nemohou nyní přehlédnout tvář Radka Kašpárka, kterého znají především jako porotce kulinářské soutěže MasterChef Česko. Celý příspěvek →
Letošní vánoční kampaň Coca-Cola přichází s krásným poselstvím
Říká se, že Vánoce začínají tehdy, když poprvé spatříte vánoční reklamu od značky Coca-Cola. Právě nový televizní spot je základem letošní vánoční kampaně, kterou značka celosvětově odhalila začátkem listopadu. Celý příspěvek →
Umělá inteligence v digitální agentuře
Málo kdo ještě neslyšel o novém fenoménu AI (Artificial intelligece) neboli umělé inteligenci. Problematika vstupu umělé inteligence do našich životů se probírá napříč celým internetem, na různých seminářích a setkáních specialistů ze všech oborů. Celý příspěvek →
„Ahoj, svaly zapoj!“ vybízí ke sportu nová marketingová kampaň Intersportu
Společnost Intersport zahajuje od listopadu novou marketingovou kampaň. Jejím ústředním prvkem je postava „horala“, se kterým se potkáte napříč všemi komunikačními kanály a jehož vzhled bude modifikován podle sezóny a claim „Ahoj, svaly zapoj“ vtipnou formou osloví české publikum. Celý příspěvek →
Ad intel NEWS SEGMENT: LIMONÁDY
Výzkumná agentura Nielsen připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších inzerentů v období leden–září 2023 v segmentu limonád. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce. Celý příspěvek →
PENNY jako první přichází se sdílenými POS stojany
PENNY jako první mezi potravinovými obchodními řetězci společně s Nestlé zavádí cirkulární ekonomiku i v rámci propagace produktů. Díky zavedení sdílených POS stojanů na jednotlivé produkty plánuje výrazně snížit papírový odpad na svých prodejnách. Celý příspěvek →
Vision Thing rozšiřuje svou síť do hypermarketů Albert
Jediná programatická reklamní DOOH síť v České republice Vision Thing poprvé rozšiřuje svou síť o in-store obrazovky. Nově připojila 80 digitálních obrazovek v obchodní síti Albert. Celý příspěvek →
Woltair má novou vizuální identitu i firemní hodnoty
Z původně lokální instalační firmy se Woltair stal během pár let mezinárodním hráčem, který meziročně dvojnásobně roste ve výši obratu i v počtu zaměstnanců. Celý příspěvek →
Privátní značka českého masa Vocílka od BILLY dostává modernější vzhled i obaly
Kvalita a lokální původ jsou aspekty, které české zákazníky při výběru masa a masných výrobků zajímají čím dál více. BILLA na tento fakt klade důraz dlouhodobě, proto v roce 2011 uvedla na trh značku Vocílka. Ta je garantem ryze českého původu od chovu, výkrmu, porážky a zpracování. Celý příspěvek →
Emirates zvýšuje povědomí o nelegálním obchodu se zvířaty
Podle organizace United for Wildlife každý den je na světě nelegálně uloveno 100 slonů. Z původního počtu z počátku 20. století zbývá na planetě pouze 6 % nosorožců. Na nelegální lov a obchod se zvířaty proto upozorňuje i společnost Emirates, která na svých palubách nově zavedla balíčky s vyobrazením osmi nejohroženějších živočišných druhů na planetě. Celý příspěvek →
Kaufland spouští nový způsob pravidelné distribuce letáků přes WhatsApp
Maloobchodní řetězec Kaufland zahajuje nový způsob distribuce letáků. Každou neděli budou mít zákazníci možnost si jednoduše a pohodlně prohlížet aktuální leták konkrétní prodejny skrze aplikaci WhatsApp. Tato moderní inovace je důkazem neustálé snahy řetězce o digitalizaci a zpříjemnění i zrychlení nákupů svým zákazníkům. Díky novince se ušetří nejen čas, ale také příroda. Celý příspěvek →
Air Bank představuje novou tvář pro komunikaci s generací Z
Stát se přirozenou první volbou pro využívání služeb retailového bankovnictví a klíčovým hráčem, který bude svými inovacemi měnit český bankovní trh. Nejen v očích generace, která už má s bankovním prostředím zkušenosti, ale i z pohledu těch, kteří s bankováním teprve začínají. To je ambice Air Bank. Celý příspěvek →
ORLEN Benzina znovu přivezla monopost Formule 1 do Česka
Koncem září zavítal na čerpací stanici ORLEN Benzina v pražské ulici Argentinská monopost F1 týmu Scuderia AlphaTauri, který mohli obdivovat také účastníci konference Sport Alive 2023, která proběhla za podpory značky ORLEN v O2 universum ve středu 4. října. Celý příspěvek →
Reklama v segmentu školních a kancelářských potřeb
Výzkumná agentura Nielsen připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších inzerentů v období srpen 2022 – srpen 2023 v segmentu školních a kancelářských potřeb. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce. Celý příspěvek →