Výsledky vyhledávání pro:

On-line

Allegro přichází do Česka

Čeští obchodníci se již mohou registrovat a začít prodávat na allegro.cz, nové marketplace platformě propojující prodejce s miliony zákazníků. Pro nově registrované obchodníky si navíc Allegro připravilo řadu funkcí, zvýhodněných nabídek i nástrojů, které jim prodej na novém kanále výrazně usnadní.  Celý příspěvek →

Reklama
Reklama
Výzkum trhu

Reklama v segmentu hobby marketů

Výzkumná agentura Nielsen připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších zadavatelů inzerce v prvním kvartálu 2023 v segmentu hobby marketů. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce

Celý příspěvek →

Reklama
Marketing

Kinley přichází s novou vizuální identitou i chutí

Značka Kinley přichází letos na trh se zcela novou kampaní nazvanou „Protože dnes si to zasloužíš“. Ta představí novou chuť i příchutě nejoblíbenějších variant Kinley. Kampaň chce lidem představit Kinley jako skvělou volbu nápoje pro chvíle, které si vyhradí sami pro sebe, a to například po náročném pracovním dni. Celý příspěvek →

Reklama

BILLA zahajuje svou kampaň trvale snížených cen

BILLA trvale sníží po celém Česku ceny u vybraných výrobků. Zákazníci pocítí toto opatření u většiny základních potravin a spotřebního zboží. Řetězec bude o zlevněném zboží informovat v letácích, televizních spotech, na svých webových stránkách i v mobilní aplikaci. Celý příspěvek →

On-line
Marketing
Reklama
Reklama

Reklama v segmentu mléčných výrobků

Výzkumná agentura Nielsen připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších inzerentů v měsících leden a únor 2023 v segmentu mléčných výrobků. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce. Celý příspěvek →

Reklama
Reklama
On-line

Kaufland Global Marketplace se rozrůstá

Po úspěšném spuštění na Slovensku bude 12. dubna uveden do ostrého provozu i Kaufland.cz v České republice. Prostřednictvím Kaufland Global Marketplace tak mohou obchodníci prodávat na online tržištích hned ve třech zemích současně a potenciálně tak oslovit více než 56 milionů online zákazníků. Celý příspěvek →