Jaké jsou trendy v retailu a e-commerce v roce 2024?
Retail je odvětví, které se neustále vyvíjí a přizpůsobuje změnám v technologiích, spotřebitelských preferencích a životním stylu. Jaké budou významné trendy v retailu v roce 2024? Celý příspěvek →
Slaměný hrdina JEČ-MAN v kampani Prazdroje upozorňuje na důležitost ječmene pro vaření českého piva
Plzeňský Prazdroj spouští novou kampaň k projektu na podporu pěstování českého sladovnického ječmene. Jejím cílem je upozornit na důležitost této zásadní suroviny pro české pivo. Ústřední postavou je novodobý hrdina JEČ-MAN Celý příspěvek →
Lidl se připojuje k celosvětové výzvě Veganuary
Leden je skvělou příležitostí pro novoroční předsevzetí, pro změnu jídelníčku či životního stylu. A právě proto vznikla ve Velké Británii v roce 2014 výzva Veganuary, která je skvělou příležitostí pro vyzkoušení rostlinné stravy. Celý příspěvek →
Proč si nechat vyrobit reklamní předměty
(-pr-) Reklamní předměty představují efektivní prostředek pro firmy, které chtějí budovat povědomí o své značce a zvýšit svůj dosah. Propagací jména firmy, loga nebo sloganu na různých předmětech mohou společnosti vytvořit pozitivní dojem a pomoci lidem zapamatovat si značku i po skončení setkání, marketingové akce nebo veletrhu. Celý příspěvek →
Šaty z piva vydražila nová group brand manažerka Krušovic
Unikátní róba z piva navržená Jakubem Polankou zná svého nového majitele. V aukci zvítězila nová group brand manažerka Krušovic Alice Divišová, která šaty jménem krušovické novinky Bohéma vydražila za 126 242 Kč. Celá částka poputuje na konto Centra Paraple Celý příspěvek →
Nová kampaň Spořitelny akcentuje zlepšování finančního zdraví a vůbec poprvé využívá adresabilní videa
Nová kampaň, která odstartovala na začátku ledna 2024, akcentuje strategii Spořitelny zlepšovat finanční zdraví klientů. Spořitelna v kampani ukazuje, kolika klientům již pomáhá s péčí o jejich finanční zdraví a také o kolik korun si klienti průměrně za posledních 12 měsíců přilepšili. Celý příspěvek →
Revoluce v měření pozornosti: Inovativní reklamní kampaň Kooperativy s Teads
Reklamní mediální platforma Teads a pojišťovací společnost Kooperativa, ve spolupráci se svojí mediální agenturou PHD, realizovali v rámci své lokální spolupráce v České republice inovativní měření pozornosti uživatelů v on-line reklamní kampani. Celý příspěvek →
Digitální budoucnost: Jak změní technologické trendy svět?
Technologický pokrok postupuje neuvěřitelným tempem a poskytuje nové možnosti, ale i výzvy ve všech oblastech našeho života. Otázkou je, jestli dokážeme technologie 21. století využít tím správným způsobem? Pořadatelé mezinárodní studentské konference Future Port Youth, která se letos konala již potřetí v Praze, věří, že ano, a snaží se o tom přesvědčit i mladou generaci. Celý příspěvek →
Velkoobchod makro spouští novou náborovou kampaň „m“
Nasednout na ještěrku, projíždět uličkami největšího velkoobchodu v Česku a starat se o to, aby v regálech byl vždy dostatek kvalitního zboží za stabilně výhodné ceny. I tak může na první pohled vypadat práce ve velkoobchodu makro ČR. Celý příspěvek →
Vánoční kampaň Letiště Praha láká na vůně dálek
Vůně. Pojí se vzpomínkami, emocemi a lidmi kolem nás. Vůně v sobě nesou různorodé esence spojené s přírodou, obyvateli, historií, architekturou, kulturou, gastronomií nebo místem. Každé místo na světě má vlastní identitu a jedinečnou vůni. Celý příspěvek →
Ad Intel News: Reklama v segmentu kosmetiky
Výzkumná agentura Nielsen připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších inzerentů v období leden–říjen 2023 v segmentu kosmetiky. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce
ORLEN Unipetrol začal ve své síti čerpacích stanic propagovat pouze značku ORLEN
Skupina ORLEN Unipetrol začala od začátku prosince letošního roku při svých marketingových a sponzoringových aktivitách používat pouze značku ORLEN. Změna v komunikaci souvisí s pokročilou fází rebrandingu, neboli procesu změny jména, ve které se nachází její síť čerpacích stanic v Česku. Celý příspěvek →
Knihobot startuje první video kampaň – představuje se jako řešení pro nejzásadnější čtenářské problémy
Knihobot spustil svou první velkou video kampaň. Její součástí jsou dva spoty, které představují přednosti knižního secondhandu. První je nejširší nabídka na knižním trhu – Knihobot nabízí více než 300 tisíc unikátní titulů, druhou pak nízké ceny, díky kterým si často knihomolové mohou přidat o pár knih do košíku navíc. Celý příspěvek →
Internet Effectiveness Awards 2023 jsou předány
V letošním ročníku prestižní soutěže efektivity digitálních projektů se opět utkaly společnosti i instituce v jedenácti oborech a v osmi typech řešení. Letos jednoznačně dominovala agentura Digital First Marketing Group se sedmi oceněními a Grand Prix za HR kampaň pro Deloitte Česká republika. Celý příspěvek →