banner_left
banner_right
Komunikace

FleishmanHillard zajišťuje komunikaci pro Global Wines & Spirits

Agentura FleishmanHillard přebírá od dubna 2019 komunikaci pro společnost Global Wines & Spirits. FleishmanHillard bude pro značku zajišťovat především produktovou komunikaci v rámci tradičních media relations ve spojení s influencer marketingem.

První fáze spolupráce je postavena především na komunikaci produktů a eventů pořádaných Global Wines & Spirits v tradičních médiích i prostřednictvím influencerů na sociálních sítích. Jedním z nich je i např. Festival rakouských vín 2019 zahrnující také degustaci exkluzivních vinařských značek. Strategická komunikace obsáhne vedle prezentace konkrétních vinařských značek i problematiku z oblasti vína a destilátů, v níž se společnost profiluje jako garant špičkové kvality, který zastupuje renomované značky z celého světa.

„Global Wines & Spirits je pro nás výjimečným klientem, který se prezentuje expertním přístupem, velmi rozsáhlou strukturou sortimentu a nápaditou řadou nejrůznějších akcí, které udělají z pití kvalitního vína jedinečný zážitek. Jsme rádi, že s nimi můžeme spolupracovat,“ říká Roman Pavlík, ředitel agentury FleishmanHillard. Na straně agentury pracuje pro Global Wines & Spirits consumer tým pod vedením Lenky Karlíkové, klientským manažerem je Jana Pfeiferová.

Global Wines & Spirits v tuzemsku, mimo jiné, provozuje sedm kamenných prodejen a také internetový obchod, kde nabízí přes 2 500 druhů vín a lihovin. „Již od první schůzky s teamem FleishmanHillard nebylo pochyb o profesionálním a kreativním přístupu ke vzájemné spolupráci, na kterou se velmi těšíme,“ dodává marketingový ředitel společnosti Kamil Gruncl. FleishmanHillard vystřídal agenturu Aspen.PR.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *