Komunikace

FleishmanHillard zajišťuje komunikaci pro Global Wines & Spirits

Agentura FleishmanHillard přebírá od dubna 2019 komunikaci pro společnost Global Wines & Spirits. FleishmanHillard bude pro značku zajišťovat především produktovou komunikaci v rámci tradičních media relations ve spojení s influencer marketingem.

První fáze spolupráce je postavena především na komunikaci produktů a eventů pořádaných Global Wines & Spirits v tradičních médiích i prostřednictvím influencerů na sociálních sítích. Jedním z nich je i např. Festival rakouských vín 2019 zahrnující také degustaci exkluzivních vinařských značek. Strategická komunikace obsáhne vedle prezentace konkrétních vinařských značek i problematiku z oblasti vína a destilátů, v níž se společnost profiluje jako garant špičkové kvality, který zastupuje renomované značky z celého světa.

„Global Wines & Spirits je pro nás výjimečným klientem, který se prezentuje expertním přístupem, velmi rozsáhlou strukturou sortimentu a nápaditou řadou nejrůznějších akcí, které udělají z pití kvalitního vína jedinečný zážitek. Jsme rádi, že s nimi můžeme spolupracovat,“ říká Roman Pavlík, ředitel agentury FleishmanHillard. Na straně agentury pracuje pro Global Wines & Spirits consumer tým pod vedením Lenky Karlíkové, klientským manažerem je Jana Pfeiferová.

Global Wines & Spirits v tuzemsku, mimo jiné, provozuje sedm kamenných prodejen a také internetový obchod, kde nabízí přes 2 500 druhů vín a lihovin. „Již od první schůzky s teamem FleishmanHillard nebylo pochyb o profesionálním a kreativním přístupu ke vzájemné spolupráci, na kterou se velmi těšíme,“ dodává marketingový ředitel společnosti Kamil Gruncl. FleishmanHillard vystřídal agenturu Aspen.PR.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *