banner_left
banner_right
Prodej

V akčních letácích je zájem o potraviny, plenky a elektroniku

Společnost Retail Info, provozující portál www.AkcniCeny.cz, kde lidé najdou na jednom místě aktuální letáky maloobchodních řetězců, zjišťovala na základě hledaných výrazů, jaký sortiment zboží lidé nejčastěji sledují.

Na prvních místech se v prvním pololetí roku objevovaly hlavně základní potraviny jako mléko, máslo, olej, cukr, sýry, chléb nebo káva. Mezi dalšími frekventovanými výrazy nechyběl alkohol (pivo, víno, vodka) a také elektronika a bílá technika, konkrétně LCD televize, pračky a DVD přehrávače.

Kromě toho mohou lidé na www.AkcniCeny.cz sledovat určité zboží dlouhodobě a nechat si zaslat upozornění na nejvýhodnější nabídku emailem. V této kategorii měli lidé největší zájem o dražší zboží, jako jsou televize, notebooky, fotoaparáty, chladničky, pračky a myčky. Stabilně vysokou oblibu si udržuje také sledování akčních nabídek plenek.

„Zejména supermarkety a hypermarkety velmi pružně reagují na poptávku lidí, a do letákových akcí nejčastěji nasazují právě potraviny. Momentálně jde zejména o nápoje, maso a uzeniny,“ vysvětluje Jan Brokeš z Retail Info, který se stará o web AkcniCeny.cz.

Obchodní řetězce v letácích prezentují hlavně akční nabídky, přičemž letáky podle průzkumu společnosti Incoma GfK sleduje 70 procent českých domácností. Zhruba 30 procent domácností podle letáků nakupuje.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *