Reklama

Společnost Esselte spouští na své pořadače podzimní kampaň Esselte ROYAL

Po loňské úspěšné kampani Esselte Diamonds, která tehdy podpořila relaunch oblíbeného pořadače, opakuje Esselte pořadačovou kampaň i letos.

Královské téma kampaně vyzdvihuje pořadač Esselte No.1 POWER jako krále pořadačů. I výhra je doslova královská a to pro každého, kdo do konce listopadu nakoupí 35 ks pořadačů.

Za nákup pořadačů, registraci na speciální microsite www.esselte.com/royal a zaslání soutěžního archu, získá každý spotřebitel kosmetický balíček v hodnotě 1000,- Kč a je zařazen do slosování o poukázku na kosmetiku Oriflame v hodnotě 20.000,- Kč.

V kampani se přední výrobce kancelářských potřeb Esselte spojil s kosmetickou společností Oriflame. Kampaň bude podpořena tištěnou a bannerovou reklamou v distribučních kanálech a dále PPC kampaní na Facebooku, kterou naplánovala a řídí agentura A-Communication.

– red –

Čtěte také