Reklama

Procter & Gamble věnuje 25 milionů dolarů na podporu mládežnického sportu

Společnost Procter & Gamble, globální partner olympijských her, oznámila své plány dalšího pokračování kampaně „Děkuji, maminko!“ v průběhu svého desetiletého partnerství s Mezinárodním olympijským výborem (MOV) věnuje částku 25 milionů dolarů, která pomůže vytvořit a provozovat mládežnické sportovní programy na celém světě.

„Na začátku naší kampaně „Děkuji, maminko!“ jsme se ptali maminek na celém světě, jak bychom jim mohli nejlépe poděkovat a ony řekly ‚Pomáhejte mládežnickému sportu, protože sport pomáhá také nám. Pomáhá maminkám vychovat zdravé a šťastné děti.‘ Proto jsme se rozhodli podporovat nejen maminky olympioniků, ale všechny maminky, které dělají vše pro to, aby život jejich dětí byl co nejlepší,“ vysvětluje Marc Pritchard, P&G Global Brand Building Officer, a dodává: „Prostřednictvím našich nejznámějších značek jako Pampers, Tide, Gillette a Pantene jsme již v roce 2012 splnili náš cíl – nashromáždit pro mládežnický sport 5 milionů dolarů. Více než 6 milionů dolarů je určeno na podporu rozvoje sportu, nákup sportovního vybavení do škol, pro mládežnické nadace a stipendia a pro místa na letních sportovních táborech na celém světě. Dnešním oznámením rozšiřujeme své plány až do konce našeho desetiletého partnerství s MOV. Ve spolupráci s národními OV se budeme snažit, aby stále více dětí dostávalo příležitost prožívat sportovní a olympijské hodnoty.“

Jacques Rogge, prezident MOV, řekl: „Jsem potěšen úspěchem celosvětového mládežnického sportovního programu P&G a vítám tento závazek jeho rozšíření až do Olympijských her 2020. Prostřednictvím svého partnerství s globálním olympijským hnutím se společnost P&G zavázala dotknout se a zlepšit životy lidí prostřednictvím sportu – zejména životy mladých lidí. Investice do mládežnického sportu má naprosto zásadní význam pro budoucnost olympijského hnutí.“

Kampaň „Děkuji, maminko!“ využívá všechna média a také maloobchodní prodejny prostřednictvím globálního programu pro prodejce, který začal v dubnu 2012 a skončí v srpnu 2012. P&G výrobky, označené logem s tématikou Olympijských her, jsou nabízeny ve více než 4 milionech obchodů na celém světě.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *