Reklama

Česká spořitelna mění sponzorskou strategii v oblasti sportu

Svou sponzorskou strategii v oblasti sportu mění Česká spořitelna. Ta se tak v budoucnu chce stát mimo jiné užitečným pomocníkem rodin s dětmi tak, aby mohly volný čas trávit aktivně a pospolu i napříč generacemi. K naplnění tohoto cíle je nejvhodnější cestou právě sport.

Změny ovlivní některé dosavadní aktivity České spořitelny na poli sponzoringu. V oblasti sportu tak České spořitelna bude nadále podporovat cyklistiku, atletiku (zejména děti) a rodinné lyžování, naopak neprodlouží svojí spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky.

„Od roku 2006 jsme byli oficiálním partnerem české fotbalové reprezentace a podporovali jsme tak sport na nejvyšší úrovni. Spolupráce pro nás byla přínosná a jsem velmi rád, že jsme byli u národního týmu, a to nejen v časech dobrých, ale i v těch horších. Rád bych poděkoval Fotbalové asociaci ČR za velmi příjemné a inspirativní období. Našim fotbalistům samozřejmě přejeme mnoho úspěchů a i nadále zůstáváme jejich velkými fanoušky,“ uvedl Daniel Šturm, ředitel marketingu České spořitelny.

Česká spořitelna se oblasti sportu věnuje dlouhodobě. Například projekt Kolo pro život úspěšně trvá již 12 let, každoročně se do Kola pro život zapojí 20 000 cyklistů závodních i rekreačních a dalších 40 000 fanoušků se účastní závodů v roli diváků. Podobně, aktivity v oblasti atletiky se datují od roku 2001. Relativně nejmladší oblastí sportu, kterou Česká spořitelna podporuje, je lyžování. Lyžařům je Spořitelna partnerem od roku 2012. Česká spořitelna klade důraz na to, aby její sportovní sponzorské projekty maximálně umožňovaly aktivní zapojení nejširší populace.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *