Reklama

ČSOB: na speciální projekty Bison & Rose

Jedno z nejrozsáhlejších a nejdelších výběrových řízení letošního roku na reklamní agenturu pro značku ČSOB skončilo úspěchem Bison & Rose Advertising. Tato společnost v něm totiž postoupila několikakolovým labyrintem až do finále a ani v něm nevyšla naprázdno.

„Zatímco úkolem agentury McCann-Erickson je připravit v nejbližších týdnech novou imageovou kampaň pro naši banku, Bison & Rose Advertising s ní bude spolupracovat na speciálních projektech marketingové komunikace,“ komentoval výsledek tendru Milan Tománek, ředitel komunikace skupiny ČSOB.

„V tendru jsme vsadili na chytrá, jednoduchá, levná a funkční řešení. Jde o naši dlouhodobou strategii, která vychází z přesvědčení, že dělat pouze sebestřednou kreativu je pro agenturu i pro klienta cestou do pekel. Na práci na marketingových projektech pro ČSOB se moc těšíme, snad se nám podaří zopakovat naše dosavadní úspěchy v bankovním sektoru s Felixem či Klíčovým plánem,“ naznačil strategii Bison & Rose Advertising Managing Partner Miloš Růžička.

ČSOB figuruje už tradičně v přehledu největších zadavatelů reklamy. Jak uvedl odborný týdeník Strategie, v loňském roce tato částka vyšplhala na 198 milionů korun hrubého. Při započtení výdajů celé skupiny ČSOB – včetně značky Poštovní spořitelna – dosáhla suma dokonce výše 360 milionů korun.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *