Reklama

Podzimní kampaň Hornbachu: Pusť se do svého projektu

Společnost Hornbach podpoří v nové soutěži deset skupinových projektů – na výherce čeká nářadí a materiál v hodnotě až 15 000 eur.
Hornbach hledá lidi, kteří chtějí realizovat zajímavé a netradiční projekty. Příležitostí pro všechny zájemce je nová podzimní kampaň hobbymarketu se zahradnickými potřebami a stavebninami. Slogan soutěže zní: „Pusť se do svého projektu!“

Deset nejlepších nápadů bude oceněno poukázkami na stavební materiál a nářadí v hodnotě 15 000 eur. Lhůta pro přihlášení návrhů je od 1. září do 5. října 2009. Projektové nápady na území České republiky je možno předkládat buď přímo v prodejnách Hornbachu v České republice, nebo na webových stránkách společnosti na www.hornbach.cz. Následně budou vybráni vítězové a dané týmy zrealizují deset nejoriginálnějších projektů.

„Vyzýváme skupiny, týmy, ale i jednotlivce v osmi z devíti zemí, ve kterých Hornbach provo-zuje své prodejny. Vedle České republiky je to Německo, Rakousko, Švýcarsko, Nizozem-sko, Švédsko, Slovensko a Lucembursko“, říká Dr. Helena Ševčíková, marketingová ředitelka Hornbachu pro Českou republiku a Slovensko. „Kritérii pro udělení ceny jsou jedinečnost, realizovatelnost a také trochu odvahy nebo, chcete-li, svéhlavosti projektů“, doplňuje Jürgen Schröcker, marketingový a personální ředitel společnosti Hornbach-Baumarkt-AG.

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *