Síť čerpacích stanic EuroOil připravila pro své zákazníky soutěž o 3 x 500 litrů benzinu nebo nafty. Kampaň PLUS V KAŽDÉM LITRU, která soutěž doprovází, nese několik významů – kromě možnosti výhry také odkazuje na výhody vylepšených aditivovaných paliv.
Promo poběží na plakátech čerpacích stanic, v rozhlase a na internetu. „Zcela specifickou záležitostí jsou naše facebookové stránky, kde již několikátým rokem doprovází produktovou kampaň motiv losa. Zvíře, které vzešlo z jednoho z předešlých kreativních konceptů, si naši fanoušci velmi oblíbili a lze s ním vytvářet nekonečný počet výstupů,“ doplňuje Lenka Svobodová, vedoucí marketingu společnosti Čepro, která čerpací stanice EuroOil provozuje.
Vizuálně svébytnou komunikaci doprovází standardní formát soutěže EuroOilu – každý řidič, který během října jednorázově natankuje alespoň 30 litrů paliva, může na stránkách http://www.vyhrajplus.cz vložit svůj tip na soutěžní otázku.