Marketingové noviny.cz
  • Marketing mix
    • Teorie marketingu
    • Komunikace
    • Marketing
    • Výzkum trhu
    • Management
    • Prodej
    • CRM
    • Knihy
    • E-business
    • Branding
    • Internet
    • Public relations
    • Diskuse
    • Ze zahraničí
  • Firemní zprávy
    • ICT
    • Obchod
    • Průmysl
    • Služby
    • Finance
    • Reklama
    • On-line
    • Média

prev next
Výzkum trhu

Od ledna do října bylo nejsilnějším inzerentem CCC

20.12.2021

Výzkumná agentura Nielsen Admosphere připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších inzerentů v segmentu obuvi, a to v období leden–říjen 2021. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce.

Email, RSS Follow

 Další články:

Každé Euro do reklamy vynese sedminásobek Od věrnostní karty zákazníci očekávají jednoduchost, úsporu a jasný systém odměn Budoucnost bude patřit technologiím – předpovídá Accenture Technology Vision 2017 Kategorie vín byla i loni inzertně nejsilnější před koncem roku

Čtěte také

marketing Reklama v segmentu hobby marketů
marketing Největším inzerentem byla loni značka PICKWICK
marketing Známou osobnost raději ne: Internetoví Češi hodnotili (nejen) důvěryhodnost reklam na farmaceutika
marketing Největším inzerentem je od začátku roku Jacobs
marketing Nákupní chování Čechů se za poslední tři roky výrazně měnilo

Nejčtenější
  • Becherovka spouští novou komunikační kampaň s názvem Originál Bitter 1807
  • PwC spouští náborovou kampaň a cílí na mladou generaci
  • Největším inzerentem byla loni značka PICKWICK
  • Martin Mikyska alias Mikýř tváří nové nabušené herní sestavy CZC
  • Hornbach vstupuje do jara s kampaní Nech to na přírodě!
  • Kaufland Global Marketplace se rozrůstá
Kreativní nápady
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá
www.climastyl.cz!
Rodinné finance
Jak na odpočet úroků hypotéky z daní 2023
  • O nás
  • Marketing mix
  • Firemní zprávy
  • Spolupráce
  • Inzerce
  • Partneři
  • Kontakt

Marketingové noviny © Helena Kopecká 2001-2023 ISSN 1213-9211