Ocenění POP STAR měsíce ledna 2021 10 LET NA DAKARU
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za první měsíc letošního roku, tedy ta leden se stala realizace 10 LET NA DAKARU. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. Celý příspěvek →
Vimperk má novou vizuální identitu
Jihočeský Vimperk představil novou vizuální identitu. Autorem návrhu je designér Matěj Chabera, držitel ceny Czech Grand Design – grafický designér roku 2017. Město vypsalo na konci léta 2020 uzavřenou soutěž, do které oslovilo 5 studií. Celý příspěvek →
Benzina ORLEN míří do měst
Benzina ORLEN expanduje se svým konceptem rychlého občerstvení Stop Cafe z čerpacích stanic do tradičních kamenných prodejen v centrech měst. Svůj první obchod otevřela v pražském Karlíně v Thámově ulici přímo u stanice metra Křižíkova. Celý příspěvek →
Digitální propast se zvětšuje: podle Accenture Technology Vision 2021 budou trh vést hráči se schopností dynamicky se měnit a adaptovat
Globální pandemie potvrdila význam technologií, které se staly záchranným lanem ve většině průmyslových odvětví a prakticky všech oblastech výroby a obchodu. Technologie umožnily rychlý rozvoj digitálních interakcí, akcelerovaly rozvoj nových způsobů práce a podnikatelských modelů. Celý příspěvek →
V roce 2020 bylo nejsilnějším inzerentem LEGO
Výzkumná agentura Nielsen Admosphere připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších inzerentů v segmentu her a hraček v roce 2020. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce. Celý příspěvek →
Plzeňský minipivovar Proud uvaří speciální várku piva Hazy IPA
Nový plzeňský minipivovar Proud se jako první český pivovar zapojí do celosvětové akce Pink Boots Collaboration Brew Day. V Proudu se tak na Mezinárodní den žen 8. března bude v růžových botách vařit exkluzivní várka piva podle receptury zdejší sládkové Lenky Strakové na podporu a oslavu žen v pivovarnictví. Celý příspěvek →
V lednu rostla návštěvnost kategorie Zdraví
Na konci prosince 2020 začalo v ČR očkování proti koronaviru a tak mohli uživatelé hledat na internetu informace o jednotlivých vakcínách, jejich působení a případných vedlejších účincích. Celý příspěvek →
Češi a reklama 2021 (1.)
Zadavateli výzkumu byla Česká marketingová společnost (ČMS), POPAI CE a České sdružení pro značkové výrobky (ČSZV). Šetření realizovala výzkumná agentura ppm factum research. Celý příspěvek →
Rok 2021 bude redefinovat život v 21. století, říká nová zpráva od Accenture Interactive
Rok 2020 přinutil svět přehodnotit, jak žijeme a pracujeme. Přinesl ale také sedm trendů pro rok 2021, které poukazují na nové fenomény zásadní pro firmy, běžné občany i celou společnost. Celý příspěvek →
Kategorie vín byla i loni inzertně nejsilnější před koncem roku
Konec roku je tradičně pro vinaře plodný – jednak je v plném proudu „vinná sezona“, sklízejí se hrozny a výrobci a značky také zesilují svoji inzerci, neboť víno je mimo jiné běžnou součástí vánočních svátků a silvestrovských oslav. Celý příspěvek →
Zaraguza a Al-Namura spustili nové spoty na Ahmad Tea.
Pražská Zaraguza připravila pro značku Ahmad Tea společnosti Al-Namura již druhou televizní kampaň v řadě. V roce 2019 se Ahmad Tea poprvé představil na českém trhu vlastní kreativou. Jednalo se o příběh skupiny odborníků Ahmad Tea, kteří vybírají jen ty nejlepší ingredience pro své čaje. Celý příspěvek →
Nový autorský spot pro Košík natočila food bloggerka Kitchenette
Skutečné situace se skutečnými lidmi. Košík.cz v nové kampani sází na autorské spoty, které netradičně vznikly pod taktovkou české food bloggerky Markéty Pavleje alias Kitchenette, která je zároveň dlouholetou zákaznicí Košíku. Celý příspěvek →
UNIQA má reklamní kampaň ke spojování se společnostmi AXA
Na leden až březen připravila UNIQA pojišťovna silnou reklamní kampaň ke slučování a k rebrandingu společností AXA na UNIQA s mottem „Život je lepší, když jsme spolu“. Jde o mediálně nejsilnější akci posledních let. Celý příspěvek →
Mezinárodní hudební festival Český Krumlov představil novou vizuální identitu
Mezinárodní hudební festival Český Krumlov představil novou vizuální identitu, spustil nový web a začal používat i zkrácený název Festival Krumlov. Dominantou nového designu je číslo 30, protože festival letos čeká jubilejní 30. ročník. Celý příspěvek →