Pětinásobné zlato si z POPAI odváží komunikační agentura Dago
Ty nejlepší POS realizace se ukázaly na slavnostním vyhlášení letošních cen POPAI Awards. In-store komunikační agentura Dago tam uspěla hned s pěti projekty, které získaly zlaté medaile. Jako vynikající realizace bylo zvoleno vystavení se zubním kartáčkem Oral B. Celý příspěvek →
Česká kampaň s Prvokem obletěla svět
Stavební spořitelna České spořitelny (Buřinka) letos vsadila na spolupráci s umělci a vědci. Cílem symbiózy s týmem sochaře Michala Trpáka bylo nastartovat změny ve stavebnictví a v bydlení. Společně v červnu za 48 hodin vytiskli první český 3D tištěný dům, Prvoka. Celý příspěvek →
Swatch spouští comebackovou kampaň
Legendární švýcarská značka hodinek Swatch posiluje komunikační a marketingové aktivity na českém trhu a chystá otevření prvního monobrandového butiku u nás. Komunikaci pro český a slovenský trh má na starost pražská kreativní agentura advertia digital Honzy Borýska. Celý příspěvek →
Mluvčí roku 2020 zná své vítěze
Nejlepší mluvčí veřejného sektoru, soukromého sektoru a PR tým roku. PR Klub představil výsledky letošního ročníku oborového ocenění. Kvůli koronavirovým opatřením byl slavnostní galavečer nahrazen předáváním cen v ateliéru. Celý příspěvek →
Vodafone v castingu vybral svou GIGA rodinu, kterou představuje v nové vánoční kampani
V polovině srpna odstartoval Vodafone nový komunikační koncept „Domácnosti“, ve kterém kromě komunikace Gigabit internetu formou autentických komentářů a výpovědí odstartoval i castingovou výzvu na členy své nové GIGA rodiny. Celý příspěvek →
LCG New Media vyhrála s kampaní na podporu dárcovství plazmy hlavní cenu
V rámci konference o digitálním marketingu WebTop100 probíhá každoročně soutěž digitálních projektů. Absolutním vítězem letošního ročníku, který se tentokrát konal kvůli pandemii online, se stala digitální agentura LCG New Media s kampaní na podporu dárcovství plazmy pro klienta MAPO plasma. Celý příspěvek →
SodaStream a ikona amerického rapu spojili síly ve vánoční kampani
SodaStream představila svou vánoční kampaň zaměřenou na „užívání si malých smysluplných radostí”. Tato největší kampaň v historii značky sází na spolupráci s hip-hopovou legendou Snoop Doggem a vyzývá lidi, aby si o svátcích užívali radostí, které život a Vánoce přináší. Celý příspěvek →
K postupu do extraligy pomůže Rytířům nový generální partner Kaufland
Rytíři Kladno to s postupem do extraligy myslí vážně. Na začátku sezóny získali do sestavy zvučnou posilu, kterou se stal Tomáš Plekanec. Navíc mají další zbraň, která pomůže k dosažení hlavního cíle a také k úspěšnějším výsledkům. Tradiční hokejový klub uzavřel spolupráci se společností Kaufland, která se stala novým generálním partnerem kladenského hokeje. Celý příspěvek →
Agentury Knowinstore a ONEplanet,ONEbusiness představily Tokinomo
Na český trh vstupuje nový interaktivní retailový a marketingový nástroj – promo robot TOKINOMO, který k oslovení zákazníků na prodejní ploše využívá pohyb, světlo a zvuk. Díky pokročilé technologii propagovaný produkt doslova ožije před kupujícím, osloví ho, začne se hýbat a vysvětlí mu výhody, proč výrobek koupit. Celý příspěvek →
Nové video Greenpeace varuje před ničením pralesů v Amazonii
Nová data o odlesňování amazonského pralesa ukazují, že jen za letošní rok v Brazílii shořely deštné pralesy na ploše, která se téměř rovná trojnásobku rozlohy České republiky. Na hrozivý vývoj upozorňuje mimo jiné i nové animované video organizace Greenpeace. Celý příspěvek →
Startuje nový komunikační koncept Generali České pojišťovny
Generali Česká pojišťovna spouští nový komunikační koncept RED. První kampaní nového konceptu je REDITUDE. Cílem je představit hodnoty a strategii značky. REDITUDE prezentuje pojišťovnu jako celoživotního partnera, který klade důraz na empatii, péči, jednoduchost a inovace. Celý příspěvek →
Kampaň Perfektní páníček značky Brit nabádá k odpovědnému chovatelství
Společnost Vafo Praha, výrobce krmiv a doplňků pro domácí mazlíčky značky Brit, zahájila kampaň Perfektní páníček. Jejím cílem je osvěta široké veřejnosti stojící o pořízení zvířecího parťáka. Celý příspěvek →
Ocenění POP STAR měsíce září 2020 získala kampaň pro cukrovinky JOJO
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc září se stala s výraznou převahou realizace Paletová vystavení pro cukrovinky JOJO. V tomto měsíci bylo přihlášeno 9 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. Celý příspěvek →
Když se potkají dvě ikony
Tento rok slaví legendární animovaný seriál Bugs Bunny 80 let od svého vzniku. V nové podzimní kolekci se promítají veselé animované postavičky na plátno tenisek Converse.