V roce 2020 bylo nejsilnějším inzerentem LEGO
Výzkumná agentura Nielsen Admosphere připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších inzerentů v segmentu her a hraček v roce 2020. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce. Celý příspěvek →
Plzeňský minipivovar Proud uvaří speciální várku piva Hazy IPA
Nový plzeňský minipivovar Proud se jako první český pivovar zapojí do celosvětové akce Pink Boots Collaboration Brew Day. V Proudu se tak na Mezinárodní den žen 8. března bude v růžových botách vařit exkluzivní várka piva podle receptury zdejší sládkové Lenky Strakové na podporu a oslavu žen v pivovarnictví. Celý příspěvek →
V lednu rostla návštěvnost kategorie Zdraví
Na konci prosince 2020 začalo v ČR očkování proti koronaviru a tak mohli uživatelé hledat na internetu informace o jednotlivých vakcínách, jejich působení a případných vedlejších účincích. Celý příspěvek →
Češi a reklama 2021 (1.)
Zadavateli výzkumu byla Česká marketingová společnost (ČMS), POPAI CE a České sdružení pro značkové výrobky (ČSZV). Šetření realizovala výzkumná agentura ppm factum research. Celý příspěvek →
Rok 2021 bude redefinovat život v 21. století, říká nová zpráva od Accenture Interactive
Rok 2020 přinutil svět přehodnotit, jak žijeme a pracujeme. Přinesl ale také sedm trendů pro rok 2021, které poukazují na nové fenomény zásadní pro firmy, běžné občany i celou společnost. Celý příspěvek →
Kategorie vín byla i loni inzertně nejsilnější před koncem roku
Konec roku je tradičně pro vinaře plodný – jednak je v plném proudu „vinná sezona“, sklízejí se hrozny a výrobci a značky také zesilují svoji inzerci, neboť víno je mimo jiné běžnou součástí vánočních svátků a silvestrovských oslav. Celý příspěvek →
Zaraguza a Al-Namura spustili nové spoty na Ahmad Tea.
Pražská Zaraguza připravila pro značku Ahmad Tea společnosti Al-Namura již druhou televizní kampaň v řadě. V roce 2019 se Ahmad Tea poprvé představil na českém trhu vlastní kreativou. Jednalo se o příběh skupiny odborníků Ahmad Tea, kteří vybírají jen ty nejlepší ingredience pro své čaje. Celý příspěvek →
Nový autorský spot pro Košík natočila food bloggerka Kitchenette
Skutečné situace se skutečnými lidmi. Košík.cz v nové kampani sází na autorské spoty, které netradičně vznikly pod taktovkou české food bloggerky Markéty Pavleje alias Kitchenette, která je zároveň dlouholetou zákaznicí Košíku. Celý příspěvek →
UNIQA má reklamní kampaň ke spojování se společnostmi AXA
Na leden až březen připravila UNIQA pojišťovna silnou reklamní kampaň ke slučování a k rebrandingu společností AXA na UNIQA s mottem „Život je lepší, když jsme spolu“. Jde o mediálně nejsilnější akci posledních let. Celý příspěvek →
Mezinárodní hudební festival Český Krumlov představil novou vizuální identitu
Mezinárodní hudební festival Český Krumlov představil novou vizuální identitu, spustil nový web a začal používat i zkrácený název Festival Krumlov. Dominantou nového designu je číslo 30, protože festival letos čeká jubilejní 30. ročník. Celý příspěvek →
Bob a Bobek v hlavní roli reklamy pro Brumíka
Novou televizní reklamní kampaň představuje značka jemného pečiva Brumík. Hlavní roli v ní hrají kreslené postavičky slavných králíků Boba a Bobka, kteří se snaží v kuchyni získat svého Brumíka, ale moc se jim to nedaří. Celý příspěvek →
Coca-Cola HBC má nový responzivní web
Společnost Coca-Cola HBC spouští nové webové stránky, plně responzivní, navržené s důrazem na uživatelskou přívětivost a přehlednost. Tvorba stránek byla iniciovaná skupinou tak, aby všechny země, kde firma působí, měly web se stejnou strukturou, funkcemi a jednotným designem. Celý příspěvek →
Ocenění POP STAR měsíce prosince 2020 získala kampaň Moët & Chandon
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc prosinec se stala realizace Moët & Chandon. Tato kampaň probíhala po celý prosinec 2020 v řetězci BILLA. Zadavatelem realizace a klientem byla společnost Moët Hennessy Czech Republic. Celý příspěvek →
Jak se neutopit v moři černých zrcadel a udržet svůj byznys nad vodou? Odborníci přiblíží trendy ve světě online marketingu
I ta nejkrutější doba přeje připraveným! Dnes, více než kdykoliv předtím, může úroveň efektivity online marketingu zachránit či pohřbít vaše podnikání. Rok změn přetavil všechny radosti a strasti našeho života z analogu do digitálu a zamíchal kartami i v oblasti reklamy, která si vyžaduje nové nasazení inovativnosti, vynalézavosti a kreativity. Celý příspěvek →