Birell přichází s kompletní změnou designu
Po uvedení nové řady Birell Active, kdy bylo poprvé představeno ochucené nealkoholické pivo s přidaným kofeinem, teď přichází kompletní změna designu obalů a všech materiálů reprezentujících značku. V nové moderní vizuální identitě se ještě více odráží svěžest nápojů a kvalita ingrediencí Celý příspěvek →
Mezi developery loni nejsilněji inzerovala CENTRAL GROUP
Výzkumná agentura Nielsen připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších inzerentů z řad zadavatelů reklamy za období duben 2023 až březen 2024 v segmentu developerské činnosti. Celý příspěvek →
Magnesia po 11 letech představuje novou vizuální identitu
Značka Magnesia kompletně aktualizuje svou vizuální identitu. Do centra pozornosti se tak dostává symbol lva, který je s Magnesií spjatý od jejího počátku. Nyní přichází ve výraznějším a moderním pojetí Celý příspěvek →
Allegro spouští nový mezinárodní komunikační koncept
Společnost Allegro oznámila novinku v podobě nového komunikačního konceptu. Kreativní myšlenka, doprovázena sloganem „Když něco, tak Allegro“, se zaměřuje na široký výběr zboží napříč kategoriemi a zároveň odráží každodenní potřeby, překážky a cíle moderních spotřebitelů Celý příspěvek →
Komerční banka přichází poprvé s inovativními 3D digitálními billboardy
Komerční banka využívá ve své kampani poprvé 3D digitální billboardy. Jde o premiérové využití nově instalovaných ploch u O2 Universum a nad vchodem do OC Harfa v Praze. Dvacetisekundové 3D reklamní spoty KB s hokejovou tématikou zde bude možné vidět v době od 6:00 do 22:00 hodin Celý příspěvek →
Staropramen spouští kampaň 12. hráč
Staropramen je hrdým partnerem České fotbalové reprezentace. S nastupující pivní sezonou a blížícím se mistrovstvím Evropy ve fotbale spouští kampaň 12. hráč. Ta ukazuje, že fanoušci, kteří si rádi vychutnají kvalitní pivo, k fotbalu prostě neodmyslitelně patří Celý příspěvek →
PUMA spouští velkou brandovou kampaň s cílem posílit svou pozici v oblasti sportu
PUMA spouští po deseti letech svou první celosvětovou kampaň „FOREVER. FASTER – See the game like we do“, která si klade za cíl posílit pozici Pumy jako nejrychlejší sportovní značky na světě. Kampaň akcentuje jedinečné spojení značky s rychlostí a vyzývá všechny, profesionální i příležitostné sportovce, aby vnímali hru tak, jako ji vnímá PUMA Celý příspěvek →
Globus zařazuje do prodeje novou privátní značku s převážně českým zbožím
Nabídnout zákazníkům kvalitní zboží za výhodnou cenu. To je záměr Globusu, který aktuálně posiluje sortiment privátních značek o řadu Váš výběr. Sortiment s tímto názvem se promítne do nabídky potravinového i nepotravinového zboží, ale nemá roli náhradníka za stávající dodavatelské produkty
V nové kampani České spořitelny se objeví malá dívka, poník i Jenovéfa
Česká spořitelna pokračuje v komunikačním konceptu #silnější a v nové kampani na půjčky zdůrazňuje fakt, že půjčky by měly být za férové ceny a bez poplatků, tak aby nenarušovaly finanční zdraví klientů. V TV spotu se znovu objeví populární herečka Jenovéfa Boková v roli samotné České spořitelny Celý příspěvek →
Matadoři nejznámějších ekologických projektů v ČR zakládají vlastní PR agenturu
PR agentura, která nese název EnviWeb navazuje na více než dvacetiletou historii stejnojmenného informačního online serveru, přinášející aktuality ze světa ekologie a ochrany životního prostředí.
Celý příspěvek →
T-Mobile představuje nový směr marketingové komunikace
Spojení, sounáležitost, společně strávený čas, ale i pomoc potřebným. T-Mobile představuje nový rámec své marketingové strategie: staví především na chvílích strávených ve společnosti těch nejbližších, na kterých nejvíc záleží – propojování rodin, přátel i komunit, v rámci nichž rádi sdílíme své hodnoty, aktivity i koníčky. Celý příspěvek →
Becherovka v nové kampani uvádí nový produkt Becherovka Orange & Ginger
Becherovka uvádí na trh nový produkt Becherovka Orange & Ginger a v kampani hrají hlavní roli použité ingredience. Likér z řady Fruits & Herbs se inspiruje kouzlem tradičních bylinných tónů Becherovky a vytváří neodolatelnou kombinaci osvěžující chuti šťavnatého pomeranče s jemným nádechem zázvoru Celý příspěvek →
Decathlon vstupuje do nové etapy a mění vizuální identitu
Společnost Decathlon mění svou vizuální identitu a představuje nové poslání: Move People Through the Wonders of Sport. Na základě toho přijímá ambiciózní strategii založenou na inovacích, digitalizaci, udržitelnosti a diverzitě. Nová vizuální identita zahrnuje mimo jiné nové logo. Celý příspěvek →
Slavný herec Michele Morrone v nové reklamě pro HELL Energy znovu dobývá svět
Známý producent energetických nápojů, společnost HELL Energy, rozjíždí novou reklamní kampaň, postavenou na charismatickém Michelu Morronem, modelovi, zpěvákovi a herci, který se mezinárodně proslavil rolí ve žhavé filmové sérii „365 dní“ Celý příspěvek →