Novinka dvou českých nápojářských ikon Mattoni a Budvaru, unikátní nealkoholické ochucené pivo BirGo ve třech chuťových variantách, se po dubnovém odhalení představí české i slovenské veřejnosti v intenzivní kampani. Ta využije televizi, digitální kanály, PR, in-store i sampling. Celý příspěvek →
Emirates posiluje strategické partnerství se společností Huawei
Letecká společnost Emirates oznámila posílení svého partnerství s technologickou společností Huawei podpisem memoranda o porozumění na veletrhu Arabian Travel Market 2022. Tento krok má pomoci oběma značkám se zviditelněním na trzích v rámci Blízkého východu, Číny a Afriky.
BAUHAUS pořádá další dámský večer Women´s Night
Společnost BAUHAUS chystá kutilský dámský večer nabitý praktickými tipy pro domácí tvoření. Women’s Night potěší zejména ženy, které se rády věnují zkrášlování domova a ve volném čase vyrábějí doplňky pro byt, dům nebo zahradu. Celý příspěvek →
Bohemia Sekt představuje růžový ICE
Přelomový Bohemia Sekt ICE přinesl do Česka nový trend pití sektu s ledem. Na jeho úspěch navazuje letošní novinka Bohemia Sekt Ice PiNK!, která je od května dostupná v maloobchodní síti. Značka zahájila letní komunikaci televizním spotem „Led nás spojuje“ na produkt Bohemia Sekt ICE. Celý příspěvek →
Ferrero Rocher a Raffaello vstupuje do kategorie prémiové čokolády
Nenapodobitelná chuť ikonických pralinek Ferrero, je nyní k dispozici i v podobě 90gramové tabulky ve třech čokoládových variantách, z nichž si každý může vybrat tu svou. Jejich uvedení do rychle rostoucí kategorie prémiových čokolád posílí konkurenční pozici společnosti Ferrero na trhu s prémiovou čokoládou. Celý příspěvek →
Trendová novinka od Semtexu: funkční voda Semtex Street
Funkční vody patří zejména v zahraničí mezi rychle rostoucí kategorie nealkoholických nápojů. Nyní do tohoto segmentu v Česku vstupuje výrazný hráč – značka Semtex patřící do portfolia společnosti Kofola. Celý příspěvek →
V nové kampani Pilsner Urquell má každý svůj důvod k hrdosti
Pilsner Urquell spustil brandovou kampaň, v které představuje nové pojetí hrdosti ve vztahu k sobě samým i druhým lidem. Kampaň odstartovala nasazením TV spotu, postupně ji doplňují digitální média, PR a komunikace v místě prodeje. Celý příspěvek →
Jak dobře znáte svou vlast?
Milujete výlety na hrady a zámky, do přírodních rezervací, skanzenů či na místa, kde se natáčel váš oblíbený film? Ukažte své vědomosti v Nutella kvízu a buďte jedním z výherců voucheru na outdoorové vybavení nebo nové limitované edice pomazánky Nutella v 900g balení. Celý příspěvek →
Opět po roce je čas na gorilování
Tradiční česká značka Vitana opět zahajuje grilovací sezónu. Kampaní s podtitulem „Pojďme gorilovat“ oslovuje všechny milovníky grilování a nabízí zákazníkům novinky pro letošní sezónu. Stejně jako v předchozích letech, Vitana staví komunikaci v grilovací sezóně na oblíbené kampani „gorilování“ v čele s panem Gorilou. Celý příspěvek →
K návratu na čísla z dob před pandemií má pomoci nová Staropramen 12
Česká pivní dvojka uvádí na trh novinku s názvem Staropramen 12. Reaguje tím nejen na rostoucí oblibu dvanáctistupňových piv, ale také na pokles prodejů v loňském roce. Novinka je od dubna postupně k dostání v obchodech i restauracích.
Reklama v segmentu detergentů, čisticích a lešticích prostředků
Výzkumná agentura Nielsen Admosphere připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel jarní přehled nejsilnějších zadavatelů inzerce v segmentu detergentů, čisticích a lešticích prostředků, a to za první kvartál letošního roku. Celý příspěvek →
Ondřej Tyleček z Fairy Tailors: Archetyp značky? Klíč ke spojení se zákazníky
Jedním z nástrojů, které vám pomohou popsat vnímání brandu, respektive značky konkrétního výrobku, služby, organizace a určit způsob její komunikace, jsou archetypy. Celý příspěvek →
Udělejte si život jednodušší, pomůžete sobě i planetě, říká nová kampaň
Obavy a stres ohledně budoucnosti zažívá podle nejnovějších průzkumů mnoho mladých lidí po celém světě. Dnešní mládež čelí vysoké míře stresu souvisejícího s růstem cen, nejistou budoucností a změnou klimatu. Celý příspěvek →
Česká outdoorová značka Hannah představuje novou vizuální identitu
Česká značka outdoorového oblečení a vybavení Hannah představuje nové logo, změny proběhly také v online a offline komunikaci, a dokonce také ve výrobě. Značka se chce vrátit ke svým sportovně-outdoorovým kořenům a inspirovat zákazníky k tomu, aby byli každý den lepší než včera. Celý příspěvek →