Reklama

Achim Šipl se stal Global Ambassadorem značky RUDOLF JELÍNEK

Společnost RUDOLF JELÍNEK navázala spolupráci při propagaci jejích ovocných destilátů s renomovaným českým barmanem Achimem Šiplem. Ten se stal Global Ambassadorem značky RUDOLF JELÍNEK. V současné době je v popředí jeho zájmu novinka z produkce společnosti – likér Bohemia Honey. Pod jeho rukama vzniká několik nových drinků s příchutí medu a slivovice určených širokému publiku.

Vzájemná spolupráce začala na podzimní akci Prague Bar show 2013. Achim Šipl je tvůrcem populárního twistu na jeden z nejklasičtějších českých drinků – Moravského kohouta, kterého měli návštěvníci Prague Bar show možnost ochutnat. Tento drink se připravuje ze slivovice, fernetu a červeného vermutu, podává se pod nakouřeným glošem s dekorací ovocného čaje.

Achim Šipl

„Achim je velmi vnímavý ke svému publiku, nebojí se experimentovat a objevovat nové chutě. Dokáže zapojit do ochutnávání vaše smysly a tím si vás dokonale podmanit,“ popisuje své zkušenosti ze spolupráce s Achimem Šiplem Miroslav Motyčka, obchodní a marketingový ředitel společnosti RUDOLF JELÍNEK. „Touto cestou se chceme dostat do podvědomí širšímu okruhu našich zákazníků,“ dodává Miroslav Motyčka.

Achim Šipl, aktuální mistr světa v míchání nealkoholických koktejlů a zkušený barman zabývající se progresivní mixologií, působí za barem více než 20 let. Za tu dobu nasbíral řadu ocenění, na kontě má například vítězství z European Friedship Cup 2012 v Moskvě. Je členem Czech Bartenders Team. Věnuje se rovněž vzdělávání profesionálů v oboru gastronomie a psaní odborných textů a knih.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *